Tuesday, August 04, 2009

BATMAN #687.. Reborn lagi.. + Justice League.. A CRY for Justice







Dalam dunia komik dan kartun.. membangkit.. mebunuh dan membangkitkannya semula macam urusan main-main ajer.. tapi biasa laa.. trick perniagaan.. dalam dunia animasi.. nyawa Kenny dari SOUTH PARK adalah sangat murah.. tapi dia cepat hidup balik.. dalam cerita HEROES lagi laa buhsan.. urusan idup mati macam main2 jer.. dan last2 siri tue jadi konyol x memasal..

Plot Wayne RIP aritue serius aku tapaham wahahaha follow pecah2 nak tunggu TPB takm sabar lagi diperhangat selalu oleh Chegu Zucafly Awang kita lagi pulak cover dulu done by Alex Ross..

Untuk issue nie.. Ed Benes yang mengharukan dunia DC untuk Green lantern.. so-called Crisis Issue.. ..JLA dan JSA.. memang besh dia lokes.. tapi sebenarnya colorist yang sabar follow balik inking dia tue cemerlang..

Memahami plot betul ke Bekmen mati aritue.. dan penampilan Scarecrow...

yang beshnya bukan apa.. preview lima muka untuk Justice League.. A CRY for Justice oleh Mauro Cascioli yang bermain kaler dan ink a la Lee bermejo... cantik siut muka Superman dia.. di belakang.. sekarang aku tau siapa yang akan hangit selepas baca post aku ni wahahahaa...

No comments: