Monday, May 17, 2010

IRON MAN 2 (Marvel Studios, Paramount Pictures 2010)


Nonton ini sama Hasema seminggu selepas nonton YIP MAN 2.. orang da tak ramai.. da kool off baru mau tengok...

Betul aa.. villain dia kool jugak.. Whiplash memang sempoi.. cambuk elektrik dan dendam dia memang ketara... scene gado dekat Monaco memang nalerkkk.. dan fighting last dekat garden pun cantik... semacam tgk WARCRAFT nyer grafik illustrasi... costume last dia yang macam Mandarin amalgasi dengan Iron man pun okay.. walhal aritue masa trailer dan gambar promo aku skeptik dan cuak kot2 dia tak kool dan konyol macam Nuclear man .. (dari Movie Superman iv QUEST FOR PEACE)

Stark masih bragging around.. Rhodey baru mamat kurus nie haram aku x suka.. aku suka Rhodey yang lama tue.. gagah sket.. dan ada karisma..Terrence Howard ke nama dia??

Di US.. IRON MAN 2 masih mencengkam.. walaupun da nak masuk minggu keempat.. apa sangat laa Russel Crowe bermuka sodeh tue nak datang sebagai ROBIN HOOD>>

Disebabkan Agent Nick Fury nyer adalah Samuel L Jackson.. aku tak rasa berminat sangat dengan idea Avengers.. SHIELD.. walaupun kita follow komik pun.. bende related dengan watak lain dalam Marvel Universe tue mesti ada.. dan Stark memang peranan besar dalam SHIELD dan Avengers.. tapi tah.. tak minat ahh.. yang minatnya.. seksi pulak Scarlett dilihat dalam nie.. oh yeah..

Makcik Paltrow sebagai Miss Pepper Potts pun biasa2 ajer bagi aku.. walaupun senyuman dia dah tua2 jadik binik penyanyi Coldplay nie macam menarik pulak..

No comments: