Tuesday, September 25, 2018

AKU KAU & ZOMBIE (PTS Komik M 2018)

                 PTS kembali lagi dengan another antologi.. Ok aku cuba tanak bg spoiler untuk korg yg belum memilikinya..                                                            Setiap artis mengetengahkan idea dan interpretasi sendiri terhadap gejala epidemic yg lumrah digambarkan mengembangkan mayat hidup atau jembalang dalam setiap cerita depa..                  Suraya Md Nasir Punya paling simple.. paling nasty dan sick!!! Dilukis dengan gaya kartun dan santai.. Twist kat ujung story dia syok wehh.                             Sebahagian komik seperti sengaja dibiarkah tergantung untuk selayaknya satu antologi..mungkin akan bergerak sebagai komik solo nanti..                      Berharap jugak aku Kalau ada poster sebagak banner untuk cover komik yg eye candehh ni dijual jugak.. Maaf kalau review macam tak setim.. Sbb aku jaga spoiler utk yg belum baca..  Korang kena beli sbb superstar PakngahAlipz Bin Omar  (SPENDA BOY).. Azhar (LIGA PENDEKAR).. Froggypapa ada contri dalam ni.. Dua nama agak tidak familiar pada aku tapi sapa follow komik PTS mungkin kenal Mushashi dan Abu Huzaifah..  Tapi meter kepuasan aku cme boleh bg 6.5/ 10.. Tak puassss!!

No comments: