Sunday, June 27, 2004

June yg panas

PANAS
Baieda da setahun tinggalkan aku.. rasa mcm nak berhenti berharap.... (mcm lagu SO7 lak... ) lagu2 seperti DUNIA BELUM BERAKHIR shaden).. atau KARMA (cokelat) menjadi ubat kepedihan aku...tak pun whining dengan KNIFE (rockwell)..

Rine pun da pergi... dengan menyakitkan hati aku sesakit- sakitnya... satu dua relation tak working... sbb aku still tak realistic dlm love dan almost every keje aku buat tak bersunggguh..still tak manage time elok2.. apa lagi plan.. apart- draft yg aku minat... atau belasah tulis apa yg aku suka berkenaan komik atau muzik... macam da ada tempat nak show off... tgk la cemana mamat tue publish komik dia..

KERJA
Khalid da mula berkira- kira tanak payed aku dan tempatkan Yusaini.. tak pasti Yusaini jaga cashier atau masak.. mcm nak take over aku nyer place nie.. bahaya bahaya.. tapi lawak leee.. Khalid tue kan kedekeut... cemana dia leh hired Yusaini lak eh? Tah aa tengok aa.. duit da la abis dikikis orang.. ye lah.. jd keldai..

KOMIK
Stok komik aku bertambah lagi... dr yg hairi bwk aku kem awal Mei lalu sampai la saat nie.. masih menunggu... ada yg dah sampai dulu...

thanx to Nadine.. Ila overagedsista (JB UK), etty dari Perak dan senior stingray_flyz... susah2 depa penuhkan supplement dan stok aku... bukan aku pau depa sgt pun tapi dah depa bermurah hati nak kem.. aku kena abiskan cepat studi aku nie.. repay apa patut.. masalahnya Al- Azhar still begitu.. (tengok.. menyalahkan Al- Azhar lagi.. nak buek cemano?)dahla depa dpk kem tue kinda risky.. Arab nie jakun... tak amanah sume.. atas nama darurat.. kepala bapak dia... mana aku tak serabut duduk kat Mesir nie dengan ke- tak- amanah-an depa nie... tension siut.. makan kepala...

Komik2 nie penting bg aku tuk tgk apa umat tgh have.. cewahhh alasan.. selain penuhi masa lapang atau tak lapang aku..

PINDAH RUMAH
Mak aiiii seksanya aku dua tiga hari lepas.. berkemas- kemas.. sapu sampah.. clearkan hagah... berdebu acchoooo sneezing gegila...so many things... put baju dlm bags... barang2 terpakai tak terpakai.. sume kena clear.. Baba FAwzi dan bini dia mula nak claim itu ini.. duit taamin.. (cagaran sewa) haritue... soooo selamat tinggal Swisrry Tingkat 3 Syaqqah 8... aku kembali ke 503 kompleks asrama selangor... tapi room mate aku tue pengemas dan kaya pulak.. lepak UK skang nie.. (byk duit..)- so duduk semula la aku di sini.. along wif Saiful Legenda Pekerjaan, Sallam Legenda Download Mesir dan Apis Yus.. ahahaha kita bikin havoc asrama dengan Naruto.. budak2 kompleks nie dah la jumud gila... konon2 kita la paling hip, advanced dan cool dlm mesir nie hohohohoho...

aku ingat nak letak lagu Ari Lasso PENJAGA HATI.. besh aa lagunya... (lyric jer aaa).. aku tak setera nadine..


1 comment:

Nadia Dzai said...

ko mmg giler komik ler shidee.. eh.. ape nak ckp erk.. Keep on trying shidee.. jgn asek menyalahkan sesuatu jerk.. tgk kesalahan diri dulu key?
u r my big bro babe!