Saturday, June 05, 2004

where am I?

okeh.. it's june.. aku merangka2 sesuatu tuk diri aku.. ada org mintak tolong buat artikel pasal komik.. contribute tuk next big thing- majalah komik depa... sesuatu yg aku da lama tak buat dlm bentuk yg betul2 managed dan kualiti.. selain drpd post2 bernada selamba di pergh.com/forum...

and then aku worked tiap2 hari di cc nie. kantin nampaknya belum berasap.. aku bleh masak.. tapi khalid tak percayakan aku hohohoh... lagi besh.. leh aku dload2 dlm cc aku jaga nie.. tunggu nuruddin patani tue abis peksa tgh bulan nie...

adik2 busuk aku yg terbuang sbb dipinggirkan oleh kawan depa pun tak abis peksa lagi nak ajak depa have time sama2.. borak2.. makan2.. tgk movie apa ke jadah... sume.. entah laa... lambat betul depa abis peksa...

selain drpd tue.. studi buku2 yg aku beli dan belanjakan hampir LE 300.00 tuk standby keperluan2 ummah.. chatters, friends mao pun forummers yg keep coming dengan masalah agama... masalah mimpi.. dan banyak lagi bende2 baru dan lama dlm urusan hidup untuk aku cekidaut dan hadamkan...

to erine.. aku still marah dengan kau.. aku tau kau tahu.. tapi kau still pentingkan diri kau lebih drpd org yg tersangat sayangkan kau all these years..

to nadine.. mana kau nie..

to bee... just be good wif im..

to ila .. selamat balik jb..

to mom.. i keep dreaming of you lately...ohh i missed ya..

to baieda... im stil dreaming of you too..

to maya... where r u? dtg sini bah cerita psl business kau..




No comments: