Wednesday, August 10, 2005

Quicktake

entri baru2 nie would be pendek2...

Kejadah AFThree

mawi menang AF3 dan bolot dua lagi hadiah utama?

Selain pengamal Media tempatan ramai yang gay... dan pempuan mmg ramai pun skang... tak heran la mamat tue leh menang...

Tak sedap mana pun mamat tu singing... lagu M nasir buatkan tue,, sedap lagi aku nyanyi...

Idayu kena singkir.. tapuas atie tiul..

Patutnya bagi laa Amyliea ke.. Marsha ke Voc terbaik...

Felix? Lagi laa pelik... muka mcm Faiz BROTHERS>... nyanyi da la statik semacam.. tapaham2..

Budak2 Pergh dah siap buat lawak psl Mawi naik skuter kemenangan dia tue ... ahahaha siol...

Dah masuk musim ketiga.. Astro pikir dia masih buleh membuai penonton dengan surprising yg dibuat2 dan kesedihan yg dipaksakan tue... trick yg sama... dance routine yg sama.. lagu theme yg sama.. what do u expect?

Read more dekat blog lawak BATU API.. dengan kartun2...

Kerajaan yg Prihatin
Kerajaan mmg prihatin..premis ayah Pin pun da dirobohkan... kerajaan langit pun tumpas... dan dengan pantas Shafie Afdal mengumumkan senarai harga barang keperluan yang naik ekoran kenaikan harga minyak...

Jerebu
Jerebu kat Malaysia menggebu- gebu.. darurat di ibu kota... byk skool dan opis2 di Malaysia coti dan tutup... aku pinjam gambo Nadine laa.. untuk menggambarkan kejerebuanyer..ehhh jumpa lain yg bukan menggambarkan KL.. tapi menggambarkan Smog..

Teringat hadis akhir zaman diisyaratkan Nabi kita..

" apabila bumi berasap dan langit berdebu... apabila air naik ke atas bumi.. (tsunami aritue...) dan kepulan panas dan awan mengepug bumi..."

seperti yg dicuakkan oleh pemerhati cuaca kita kat ruang udara Malaysia pas Tsunami aritue.. kepulan haba yg misteri... then alhamdulillah.. hujan masih turun..





Result peksa dan Blus lagi untuk aku
Result peksa da kuar.. ramai bergembira sbb melangkah ke takah seterusnya dengan bergaya. Aku takut nak pi tengok.. penat dah aa pushed... way back in 2003. Baieda dumped aku- aku masih di tahun Tiga.. mengabiskan baki paper yg takde aa banyak mana... end up seeing subjek tue kena repeat lagi... aduiii...

Serabut dengan duit.. again... tadi membebel sama Nadine psl kerajaan yang prihatin.. Aniq dan Edot- adik busuk kat Mesir tak psl2 kena marah sbb ENGINE .. amende da aku... aku pun tak phm dengan diri aku sendiri..

No comments: