Saturday, January 07, 2006

Life like this..

membawa diriku ke Mansurah dan Tonto.. gila ahh lama da tak membawa diri ke luar kawasan Kaherah.. dari zaman bercinta dengan Fadhlun tahun 1999.. that time aku kena insomniac.. tableh tidur malam nyer penyakit... kuat persatuan.. and then terjumpa lak Baieda.. bercinta plak dengan Baieda... betul2 tahun 2000 kot... jalan2 ke Alex.. Siti, As dan Miza yg tolong bawakkan jenjalan sekitar Alex..

Mansurah tiba2 la panas.. baru nieh.. kawan2 Sallam.. set2 terpinggir atau dipinggirkan Ustazah sbb being "loud: mengondem pemimpin persatuan.. eheheh layan depa layan kepala lawak jugak.. walaupun aku x faham slanga Klate... Irme bawak kami makan kat restoran Arab Capppucino namanya.. macam2 ada.. pizza.. roti sandwich ayam.. perghhh...

Pastue ke Tonto pulak.. usha barang2 downlaodan Is dan bwk USB dia yang baru..(ganti..). Nasib baik dpt ganti. Internet dia down.. tapi aku had my good time layan Stephen Chow's LAWYER LAWYER DVD tue.. then NARNIA dan PONTIANAK HARUM SUNDAL MALAM 2...

Kadang2 bawak diri jugak ke rumah bawah.. rumah Azim.. layan STAR ACADEMY.. lagi besor pentas dan advanced blok asrama peljara dia compared to our own Akademi Fantasia. Kagom aku.. bila data2 aku sebut pasal artis Arab habis dipangkah set2 rumah tue.. (depa subscribed..) aku da lama plak tak tengok rancangan TV arab Subsrcibe.. last masa jaga kantin/ cc Kholid dulu.. tapi makan mmg superbb~~!!!

NARNIA is just okay for me.. stil eye candy.. tapi mungkin bb dia nak jadi jugak, dibayangi epik mahal LOTR dan HARRY POTTER...x jadi diri dia sensdiri.. so susah laa.. dan ermm.. one of the adik badik tue cun... ehehee..



Mamat jahat dlm LAwyer LAwyer tue pulak.. tak psl2 jadi hero romantika drama Cina bersama Jessica Ysuen jadi buta haritue.. (masa aku di Malaysia tahun lepas..)mari kita letak image Jessica Hsuan.. ehehe



Pontianak HSM 2 superb laaa.. untuk sebuah filem melayu.. (baru berpeluang nak tengok.. itu oun sebenarnya aku tamau tgk.. tapi dalam mamai nak tidur kat katil Is tue aa si ANip pasamng.. kagom aku tgk ccolor.. sound efx dia.. terbang2an pontianak dia besh.. cantik.. tapi kekarutan di sana dan dan di sini banyak sangat.. wlaupun kesungguhan dia nak mempamerkan kebuidyaan melayu- imej silat, kuda kepang- patut dipuji.. tapi agak melemaskan sbb setau aku- budaya Melayu ialah mengaji QUran.. sket pun x ditonjolkan. Apa tah masalah depa kat situ.. dan leh dipuji sbb mengundang otai Aziz Satar dan Sudin sbg cameo. Watak Rusdi Ramli yg dipossessed sebijik mcm nasir Bilal Khan yg pemarah x psl dalam AMUK atau any other filem..





.

Oh ya.. aku da tgk ANAK MAMI KEMBALI jugak.. lama sebelum niebiasa2 jer.. takde la hancuq sangat.. Fasha Sanda mmg ngader2.. yeeee.. tapi menjadi la manja dia.. no wonder Yusri bleh fall... sangat berkenan nak tunggu Mamat Khalid's ROCK, BAIK PUNYA CILOK buah tangan Afdlin.. atau Rosyam's CASTELLO

Lupa plak.. tujuan lain ialah usha barang kristal kiriman kakak Sallam kat ASFOUR cystal.. tapi xde item yg besh punnn...sama ajer.. store kecik dia di Mansura tue.. kata bagak sgt kilang dia.. still Shoubra al Khimmah nyer lagi well organised nampak..

Sallam gonna fly 28 Jan.. Raya Cina...

Hey.. aku da berumah baru di Sabie.. ada lift lagi.. Apis da melawak Ju On petang2 tue masa preview rumah dibawakan Jenal Kemboja di haiyu 7.. siut... ce la kau buat lawak tue malam2 sket..

THE PROMISE Cecilia tgh diload.. Sallam tgh ;layan FMA THE MOVIE dan akan menggila bermain PRINCE OF PERSIA 3 TWO THRONE

No comments: