Sunday, February 25, 2007

Cleopatra Stratan



Obsesnya aku ngan bdk kecik kiut nie..Cleopatra Stratan... at the age of 3 dah successful dengan barisan lagu2 kiut dia mcm Ghita, Mama.. (akoo bukan fetish budak kecik aa...) anak kepada Rockers berbangsa Moldovan- romania.. Palvan Stratan..

kisahnya,, masa dia lepak2 studio Bapak dia tengah rakam lagu Mama.. tiba2 dia join dan amik alih mic dan beri penghayatan x hengat dia sehingga satu studio kagum dan decided rakam terus dia...

meh layan clip dia.. tak kisah aa aku lambat layan ke apa.. tengok laa the talent..dlm lakonan dia dlm clip..

http://youtube.com/watch?v=kNLXjXxj3J8

dan sing along to the lyric...

Ghita
Hainita sta in cui
Afara soare nu-i
Nimic nu-i bun de cand
Ma gandesc la Ghita
Dar Ghita nu-i in sat
Eu m-am interesat
Imi pare ca-i plecat
Dupa granita...
Greu, tare mi-i de greu,
Vreau, da nu stiu ce vreau;
Stiu ca si tu ma placi
Spune, Ghita, ce tu taci?
Ori vina ori ti du
Ori spune da ori nu
Eu te rog nu ma-nerva
Ghita ce-i cu viata ta?

REF: Ghita, te-astept diseara la portita
Langa portita de la scoala
Vino da numa nu vini cum vii tu
De obicei cu mana goala
Cine te mai asteapta ca si mine
O seara intreaga numai pe tine.
Ghita, arata-mi tu o fata care
Sa te iubeasca asa de tare!

Ghita, te-astept diseara la portita
Langa portita de la scoala
Vino da numa nu vini cum vii tu
De obicei cu mana goala
Cine te mai asteapta ca si mine
O seara intreaga numai pe tine.
Ghita, arata-mi tu o fata care
Sa te iubeasca asa de tare!

Ghita, te-astept diseara la portita
Langa portita de la scoala
Vino da numa nu vini cum vii tu
De obicei cu mana goala
Cine te mai asteapta ca si mine
O seara intreaga numai pe tine.
Ghita, arata-mi tu o fata care
Sa te ïubeasca asa de tare

At least dia bes lagi aa drpd budak lelaki yg nyanyi lagu CHa kor ter hari tue aahahaha

1 comment:

bipeds earthdweller said...

mesti bile besar jadik gile.
sebab takde privacy.