Wednesday, September 12, 2007

Ramadhan + Quickie Ogos jumpa Sept (da lama x rambling something)



Aku x berada di malaysia.. aku nak memiliki komik nie.. bengangnyee... caya laa DBP.. inilah yg dikatakan belian bijak..

Penulis skrip : Yusrizal Mohd. Yusof (Userisal ex Urban Comics-majalah komik yg membuatkan GEMPAK cuak back in 2002-03)
Pelukis-pelukis: Yazid, Kromosom, Peenut dan Nor Azri
Cover oleh Milx

harga semurah RM 5.00.. untuk komik full color setebal 64 ms.. wowww worthed betul!! Komik2 nie.. projek sebegini sebelum nie ada versi free leh baca di Internet di Karyanet online.. dengan geng2 Kromosom dan "otai2 baru yg tidak disedari korg di malaysia tue kecuali org2 yg sedar akan kehadiran depa.."

mula terjual masa Karnival Bulan Bahasa dan Sastera Negara di Terengganu pada 4-9 september ini. (seronok aa chegu)...BARONGAN of dr Hikayat Shah Mardan..portray the best from our household name in the industry... cheeeerzzzz

Hasmah da start pening dengan kehidupan dia. Mana nak pikir umur dia yg da lanjut walaupun masih kiut.. ehehhe.. adik dia "yg istimewa' ;agi kena buli kat Burger King KLCC baru nie dan start nak meniaga untuk duit poket sendiri.. aku tah bila nak start keje semula kat kantin.. teruk2 aku kejhe org lain gak yg terus bagak.. kertas aku sampai lapan paper kena repeat lagi again and again.. malas aku.. letihlaa.. pushed x pushed end up gitu gak yg keluar..

here i am again. entry untuk diri sendiri.. bufday aku pun x buat wpun kerap kelihatan online sehingga ditegur Tiyah yg br moncol dr Malaysia.. (windu jugak sama kau..) ehehehe kenapa ko nyer bulu kening tue eh? Shidah pun da muncul dengan "muka bushuk dan lebih baru.. " also geng2 Ostazah tasfiyah.. yg otai2 da muncul.. ramai gak adik2 bushuk selangor yg kerap visited depa.. hohohoho.. eh entri mengusik2 ostazah tasfiah nie akan hanya menggelisahkan Hasmahku ehehehe jangan marah sayanggg..

21 Ogos.. haritue yg wished pun rasanya...da tentu sms malam tue drpd Hasmah.. short dr nadia.. yg tgh karat bercinta.. (aku rasa).. Rosh dewa lokes2..Zedd pun dewa lokes2...sume tu di Friendster.. here i am again.. a believer or a dreamer.. tries hard to make this world a better living.. aa lupa lak.. Bee (Adilla) yg susah2 called dr Malaysia nak wished dan nyanyi lagi.. terharuuuu.. tenkiu2..fwensss.. (terlambatnya akoo..)

punye lah belus.. aku dok dolod lagu je.. layan Sick Puppies.. Bat for Lashes.. Rilo Kiley.. KT Tunstall nyer single baru..

Minggu lepas ada dua org kawan yg dah lebih dulu grade.. (kwn ke sangat?).. boleh laa.. kira seangkatan aku laa dengan Masron Odarnaa.. dan "musuh2 yg kawan muja2" jer zaman2 aku tahun satu.. younger dulu2.. (1998- 2000, yeah aku masih berdendam.. dendam pun boleh jd motivasi apa? ) berselang dua hari.. tatau depa sakit apa.. Inna Lillah wa inna ilaihi rojiun..

sorg tue .. arwah.. Uncle Ham.. cambodian yg dipelihara oleh org PJ.. pernah bersama aku dan arwah Zaki gak.. (ramadhan 2004..) berpantun.. dia ada saty line pantun yg lawak.. hasil aku mekap sket,, dia alter dalam sayembara anak2 Selangor zaman dulu2..

Bohsia melambai bohjan tersenyum
Di tengah bandar bersaing- saing.. (sebenarnya dah x ingat.. hantam sajalah..+-)
Bohsia melambai bohjan tersenyum riang
Ini bukan ajaran ISlam..

wahahahaa..

Oh yeah.. kwn aku- Apis yus.. Master of game..yg agong.. da pun selamat sitting dia nyer tasfiah coci paper dia.. bayangkan..dia nyer tahun 4 sejak Tarzan "Kau Di Hatiku..eh eh bukan bukan.. Jane.. tarzan.. haa tengok.. elok degupnyaa.." sampai laa TRANSFORMERS the Movie keluor.. baru dia lulus..huihh lamanya.. pheww..

away from political.. tp mcm nak masuk gak politikal.. ramai plak MB2 negeri datang.. pre- pilihanraya ku mcm suka lak ngan karekter MB ganu tue.. Idris Jusoh kaw2 keje.. utk memantapkan Ganu.. nananana Ganu kiteee.. elok2 je malam tue ada riot.. siapa tah started.. da malas aku nak pikir siapa yg buat hal.. prvoking tue..
da malas nak nuduh2..

No comments: