Saturday, December 29, 2007

MONGOL, 2007



haa yg nie fresh sket..

beriya laa Azmir the 4th Hokage ajak aku pulun filem nie..dua bulan lepas..

lagi untuk memahami sejarah Kublai Khan..dinasti Mongol yg menggerunkan ramaitue.. dikhaborkan filem nie bakal dibuat trilogi..perghh how ambitious pengarahnya-seorg Rusia- Sergei Bordrov..satu2nya filem yg mewakili Kazakhstan untuk merebut Anugerah FIlem Luar di Academy..

jugak peserta filem asing dalam Pesta Filem Dubai baru2 nie..(aku bc dr majalah hiburan berbahasa arab,more on review filem a la EMpire Mesir..GOOD NEWS CINEMA.. )

gambor lawa..suara Rusia.. (aku mengantok dibuatnya..)ehehehe yg aku perasan,Genghis Khan dalam filem nie masakecik sangat cumil..dan bertunang masa kecik.. aku dengki tengok costume musim sejuk dia tue..kalau aku ada nak je bawak jalan2 trip ke mana2 eheheh..

cerita mcmana Genhis Khan membesar drpd seorang slave kepada conquerer terunggul pernah ujud dalam dunia..

a must try untuk pencinta filem sejarah,epik dan peperangan yayy!!

No comments: