Tuesday, July 08, 2008

Michael Turner is dead.. sob sob






Tak habis2 shock pemergian manusia kita suka.. kita sayang.. kita obses.. ujung tahun lepas aje dua org seangkatan kawan aku da pergi ke Rahmatullah.. Uncle Ham(nama dia Hambali) dan Azhar Rosman.. sakit mengejut.. atau mungkin depa da lama ada sakit tue tapi x bagitau...tapi apakah kita dapat menghalang ketentuan dariNya?

Di kalangan artis kumik US.. tahun lepas depa baru aje shocked dengan pemergian tiba-tiba (boleh ke kata tiba- tiba..?) Mike Wieringo (FANTASTIC FOUR, THUNDERCATS, SUPERMAN stok cumil..) alih2 ujung bulan lepas dalam 27 Julai.. pergi pulak mamat nie.. Michael Turner..setelah bergelut dengan sakit kanser yang beliau hidapi. Mich baru berusia 37 tahun tue..sodehnyaa..

Turner yg bermula dengan menyambung projek Silvestri untuk WITCHBLADE.. di Top Cow dan kendian pulun FATHOM.. yangs emua pun aku x pernah beli puhn wahahah.. tapi lokesan2 dia banyak laa aku dan Sallam dok simpan dalam computer dulu2 wehehehe.. keseksian dan mata tajam galak adalah identiti mamat nie. Aritue dia banyak pulun cover untuk event2 penting komik DC dan marvel macam CIVIL WAR, SUPERGIRL... dan INFINITE CRISIS yang memeningkan tue.. dan jugak SOULFIRE untuk Aspen MLT..

Tapi takpelaa.. budak2 artis dia di Studio Aspen tue mungkin bleh mengubat kewinduan kita kepada beliau..

1 comment:

madstone said...

Ko tak habis belaja lagi ke?