Sunday, November 02, 2008

Attention Please? Good Lucko? Here's Awan Dania..





Gambar aku sarbat dari Mesra.net forum satu.. satu lagi kredit to Petrakhus..

Aku baru tried drama nie.. tapi pasal tayangan dia waktu perdana dan sekalipun Astro ada repeat banyak kali airplay.. tapi aku masih baru melayan mnentah2 .. kira baru satu episode laa.. aku tertengok dengan betul. Menariknya.. aku nak put sini.. Uncle CIkgu Stingray pun susah2 Sms kat aku cakap cerita nie cute eheheh jangan mara senpai..

Japon da lama ada dorama seperti nie... life stewardess.. pilot antaranya Good Lucko dan Attention Please

Aku tertarik dengan pendapat sorang forumer kat Mesra.net bila perbandingan drama Awan Dania nie dengan dorama Jepun tue dibuat..

1st thing org jepun terapkan dgn pekerja baru ialah cara menghormati org or menyambut pelanggan bknnyer blajar makeup dulu...hehehe...tgk drama melayu byk perkara adap sopan ini diketepikan...nak kata kita ni zaman maju or globalisasi tapi org jepun lg maju...dlm filem or drama la


Suara Scha nie memang garau ke.. cuak jugak dengar?

Mamat dari drama Sindarela yang berbadan agam.. kai spek.. kulit hitam yang usha Iera SHazira dulu pun ada dalam nie.. aku lupa lak nama dia.. watak dia dalam drama nie pun lebih kurang jer.. dalam drama nie dia cuba mengusha Dania..

Also on this drama: Hans Isaac, Irma hasmie...dan Nasha Aziz sebagai ketua pelatih yang poyooo wahahaha..

No comments: