Sunday, April 26, 2009

PROJECT POP Aku bukan superstar



bagi siapa pernah dengar lagu2 rock Indon dominasi Nidji, Ungu dan peter pan.. tentu akan termuntah kayak bila dengat lagu nie.. ahahahaah band gila lawak tapi main gempak nie.. kembai lagi. aku ingat lagu2 dia macam Metal vs Dugem dari album terakhir, SIX- A- SIX setahun dulu dah gila dah.. rupanya tak,,, ada lagi gila...

dimulakan dengan line seperti.. "Andai aku Pasha Ungu.. semua wanita memburu aku.." dan kendian merujuk Ariel Pan.. ,kendian singalong yang a la Peter Pan sengau2.. tak abs agi.. masuk pulak line minah gumuks lawak tapi suara seksi tue.. " Seksi Mulan Jameeelah seperti aku wahahaha".. masuk pulak line ngajuk Nidji dan chorus pun macam Nidji.. adoiiii koyak perut aku tergelak... dalam masa yang sama kagum denga peniruan depa yg bersungguh.. kreatif.. bersungguh..

Pastue masuk pulak line.. "Andai aku Letto... wes pasti aku wong jowooo.." wahahahaha.. clake...

pastue minit 02.33 ngajuk Gleenn Fredly... aduhaiii pecah perut aku.. kelakorr.. tapi merduuu...

pastue ending mamat tue tarik ala Ariel PP dan tercekik mic sebab rapat dengan mic wahahaha .. gilo2..

Kecoolan depa membuatkan aku tertanya.. amik point AG adik aku.. band2 seberang rilek je kritik atau ajuk sesama sendiri.. band kita pulak cemana?? Band Indie seberang Efek Rumah kaca sebelum nie pun menghamburkan kritik lagu2 band Indon gone glam mesti meleleh..

No comments: