Wednesday, October 14, 2009

Bapak Shin Chan meninggal donia





Pencipta karakter budak kecik yang advanced pikir bende2 orang dewasa - (bayaran insurans bulanan bapak dia, cekgu dia yang belum kawin, seks..awek seksi..)tapi kantoi bende2 basic seorang budak2- (apa itu kanan dan kiri.. terkencing..)Yushito Usui, bapak Shin Chan ditemui mati dan mengejutkan dunia. beliau berada di pergunungan Arafune dipercayai cedera teruk kerana terjatuh dari lembah gunung situ.. helikopter polis mengangkat mayat beliau mengesahkannya.

Well.. selain kepeningan dan kekarutan yg dibawakan Shin Chan dengan pemikiran baru yang agak radikal dan kronik.. ada banyak bende positif tentang pendidikan informal dan formal didedahkan seperti selalunya oleh medium hiburan japon.. ini termasuk la karekter SHin Chan nie..beliau berusia 51 tahun dan blah pada 11 September lalu..

Aku samopai skang tak bleh belah dengan usikan Shin Chan terhadap CIKgu Yoshinaga... selamba gadak je dia cakap.." Cikgu.. kenapa cikgu tak kawin lagi?" Cikgu tue bagi alasan apa tah.. selamba je Shin dan awek dia NENEH yg suara dubbers Melayu tue jawab.. "Alaaa.. tak reti merancang la tue.. ---" erkk.. aku yang belum kawin nie pun terasa sama.. wahahaha

No comments: