Sunday, June 27, 2010

Pedang Setiawan #555 Gila ahh Nie feng mengamok..




Gila apa Tabib Sakti punya adik dengan Raja Hantu buat plot membunuh binik Nie Feng madam Di Er Ming.. dengan melibatkan Penjejak Angkasa dari perikatan Awan tergempar untuk melagakan depa dengan Perikatan badai Sakti- clan Nie Feng dari Kota batu..

memang moment kematian dalam komik nie agak menarik jugak.. dan menyebabkan pembaca setia yang dah kurang follow akan alert semula akan kebeshan atau watak penting yang diorang missed.. moment Robin mati.. Supergirl.. dan Superman adalah contoh..

Cara komik cover Pedang Setiawan no. 555 dengan brush sapuan macam tue pun mengngatkan kita zaman Nie feg keluar tiba2 ke Taman pedang helping Awan yg baru ajer reda sedih dengan Kung Chi.. setelah ditipu Arus lepak dalam Gua studi stances bapak dia lokes kat gua lepak sama Unikorn berapi..

Udah berapa siri sebelum nie plot Awan ke Jepun helping dan training Tenno Muda kalahkan archenemies nama Pertapa Agong ke apa lepas tue muncul balik Yie Feng.. tak minat betul aku dengan anak Nie Feng sorang nie.. kalau Shen Feng atau Penjejak Angkasa tue kool la jugak.. the only kool thing kat diri Yie Feng tue would be ular merah yang selalu teman dia tue jer..

mampus laa chi Xuan dan Hei Jing yang kiut macam Aang potential watak depa nak kembangkan tue..cari pasal menahan Nie Feng minggu nie.. gilo apo...

No comments: