Saturday, June 11, 2011

HELLCATS (CW,2010)



Dah lama aku pulun drama nie di TV8 tapi tak berkesempatan nak rambling.. dari produksi yang membawakan HEROES. walaupun berkisar kepada budak2 remaja US yg terpaksa amik rutin cheerleading ni sebagai sebahagian daripada curriculum wajib di US sana.. dan tiket nak ke Universiti dan karier.. tetapi kalau anda minat penulisan dan plot.. anda pasti terpikat dengan plot dia walaupun anda boleh kata jengkel terhadap kandungan seksinya.. udah cheerleader.. kat US.. wajib aa seksi..

Ada nama Tom Welling lagi di bahagian excecutive producernya.. selain diheret nama BRING IT ON.. aku lebih rasa macam FAME dan FLASHDANCE dari tahun 1980an dlu jugak.. nak2 pulak lagu tema nyanyian Aly Michalka tue..

Tema friendship, kawan makan kawan.. kawan amik lover kawan.. memang dah nampak macam biasa korang tengok dan feed kat TV.. tapi disebabkan nama produksi HEROES dan DESPERATE HWIVES pun adoo.. maka keseronokan menonton dengan krisis yang diada2kan pun agak menarik maka korang akan terstick dan terglued jugak dengan series nie.. selain keseksian budak2 cheerleader nie.. plot dan kematangan cerita nie up sket aa daripada 10 THINGS I HATE ABOUT YOU.. sesuai aa dengan peringkat cerita dan target umur kedua2 produksi.. di mana yg kedua tue more kepada teen..



Ashley Tidale pun takde aa nampak bimbo sangat walaupun episod2 awal tue nampak macam x brainy dan lembap jugak nengok watak dio..

No comments: