Sunday, October 30, 2011

GREYSON CHANCE Hold On Till Night (eleveneleven, Streamline, Maverick, Geffen 2011)



Mungkin akan ada org tuduh aku pedo selepas nie wahhh sebab layan music remaja kiut.. tapi sebenarnya aku suka talent.. talent.. ok??



Budak nie mungkin menerima tuahnya daripada zaman2 Bieber tengah hyped skang nie.. tapi bagi aku dia lebih besh daripada Bieber, atau Taylor jemboo dari band Hanson.. atau Jonas Bros yang lebih menjengkelkan itew.. seperti jugak Taylor dari band Hanson.. dia penned sendiri lirik dan lagu dia.. dan memang besh.. antara aku suka.. Unfriend You.. wahhh sekilnya lirik.. dan Waiting Outside The Line yang a la2 Keane, The Fray..



Claimed suka acts macam Lady Gaga, Elton John sebagai influence dia.. dia dikhabarkan akan pairing dengan NajwaLatif masa AIM ceremony nantik..



lagu lain yang boleh tahan - Heart of Stone..



kadang2 aku rasa dia macam Paul Young(!) campo mamat Keane jugak..bagi masa aa.. dia kan budak lagi.. wahahh

No comments: