Wednesday, April 18, 2012

Cobain pernah nak ada Album Solo? Woww..



Encik Donald Kurt Cobain rupanya ada perancangan nak keluarkan album solo sendiri.. bukan dengan beberapa individu yang biasa dia bekerja.. means bukan dengan budak2 band.. budak2 Meat Puppets atau producer yang biasa keluarkan material dia, menurut mamat Eric Erlandson.. gitaris dari band Hole- band milik binik Cobain, Courtney Love yang tak sudah2 nak menyaman sana.. menyaman sini.. slam Grohl. slam Activision.. tahapa2.. sendiri pening..

Eric Erlandson cakap.. Cobain ada demo beberapa lagu dan material kool ketika depa lepak bersama.. dan rasanya agak kool jugak.. semacam White Album Cobain punya (merujuk kepada band The Beatles).. tapi tiba2 mamat tue tembak diri dia pulakk..
Antara material yang pernah Cobain mainkan depan Eric ialah lagu Saat Ku idamkan.. Permainan Duniawi.. Ukiran Jiwa dan Ratuku bwahahaaha yang itu aku tambah ...

Beliau bercakap kepada TV Fuse baru2 nie bersama- sama penggabungan semula band Hole.. wahhh kembali menziarahi music 90an lagi..

Erlandson juga baru2 nie menerbitkan Letters to Kurt.. sebuah memoir dan koleksi puisi, inspired dari mamat Nirvana itu..tgk buku tue pun ada feel 90-an nyer album art.. huhuhu..

No comments: