Wednesday, April 11, 2012

PEDANG SETIAWAN #602


Sambungan dari issue #601- setelah dilaga- lagakan oleh Zhong Ba dan Len Chi Zian.. Awan dan Badai checked up on  budak2 dia.. di Pangkalan Jing Yun dan rupa2nya budak2 Awan di Jing Yun dah bergadoh dengan budak2 Badai di Pangkalan tue..

Pakcik dah cakap dahh,.. Ma Wing Shing memang mintak korang konang balik moment2 Awan dan Badai berlaga masa ujung musim satu yg pun da panjang tue.. dan kematian melingkari watak2 dalam komik.. siri TV atau sebagainya dlam premis yang dah terkenal memang akan mengundang perhatian dan shock di kalangan pembaca yang da sedikit tired dengan style Ma melambakkan karakter dia- ada yang berguna.. ada yg pokkai gila.. x bleh harapp.. mula2 ajer tera pastue satu issue matik mudh..macam haram eheheh.. Takara pun da berapa kali suruh aku quit.. bli PS nie.. tapi ntah aa still tergoda dengan penawaran Ma.. eheheheh.. lokesan dia tu yg eye candy.. kalau haritue Ma mengacah kita dengan kematian Puan binik Feng yang diplotkan ke atas Angkasa...(issue #555 aritue) kali nie agak mengharukan jugak moment Penjejak Angkasa cakap kat abah dia.. jangan la balas dendam atas kematian dio.. sebab dia tau kegilaan bapak dia tue hohohoh..

Yie Feng lak.. aku tak penah terpesona langsung dengan mamat anak satu lagi Nie Feng nie.. (sorang lagi Shen Feng kan?) dah hilang aakal dari pertemuan akhir dengan Aties aritue napa still pakai kostum dia yang tabesh tue.. apa raaa..

Tapi muka muram Awan dan teaser cover #603 yg akan rilis minggu nie.. dengan muka muram Awan dan lokesan lama Ma yang dirindukan.. brush yang surreal.. kemarahan Awan past tetap mempesonakan o yeahh.. mata dia merah siolll.. wahahahaha gasakk.. lantakk.. pakcik tak tauu.. ahh yoookk.. sapa soh cari pasal dengan pakcik Awan?

2 comments:

Anonymous said...

shen feng bukan adk bradik Nie Feng. shen feng ada kembar yg digelar Wira Biru. Mereka berdua ni anak Penduga Harus hasil. Aku terlepas siri 602. watak Yi Feng ni ok jika dpt diperkembangkan dgn baik dan konsisten. oleh kerana terlalu byk karakter baru, sbb itu kta yg baca ni pun dh tidak keruan.

myownmind said...

Mereka berdua anak Penduga Arus hasil... kau abeskan line tue macam tue ke atau tercicir..

thanks for reminding.. aku pun da lupa.. pening sangat dengan plot dan lambakan karakter dia nie..