Wednesday, September 26, 2012

BATMAN #12 (DC Comics, Oktober 2012)

Issue nie dianggap tidak penting.. tetapi sebenarnya penting jugak.. kalau korang suka nak tengok bagaimana Snyder, penulisnya explore dan terangkan peranan Harper Row- minah yang selalu ajer ada muncul dalam 7 komik terawal.. (rombakan semula New 52 Dc yang, errrr.. menjengkelkan tapi.. itulah berniaga namanya.. ehehehe)

Lokesan Becky Cloonan dengan sapuan berus a la manga campor Archie memang memberikan sedikit kesegaran.. pada aku, tapi tidak bagi kebanyakan orang US- atau yang terganggu sedikit rasa, mood have lokesan Capullo selama 11 issue aritue.. issue #11 aritue besh jugak.. di mana Talon dan Batman bergaduh melayang di udara tapi somehow aku pikir cemana depa leh bergaduh dengan text yang sedemikian banyak? Itulah namanya komik eehehehe..

Andy Clarke yang menyambung di mukasurat 22 hingga akhir memang besh kalau korang suka inking dengan line kemas.. woww.. beshhh.. 

Cover oleh Greg Capullo ada kena mengena dengan cerita nie.. di mana minah Harper Row tue suka main karan.. wahahaha tapi a la Tron la jugak.. segalanya Tron sekarang nie di dunia komik US.. korang tgk baju Superboy dengan Iron Man baru.. hitam merah Tron-ic jugak..     

No comments: