Saturday, October 27, 2012

JANE BY DESGN (abc Family 2/ Disney-abc 2012)

Sebetulnya aku dah layan dua season FALLING SKIES tapi aku x dapat mencerna dengan baik cerita tue accept dia punya suasana macam V campo JERICHO tapi x berapa lazat aahh.. dan selain factor aku suka tgk muka Moon Bloodgod jer dalam cerita tue.. muka awek ganash keibuan ehehehe.. jadi tue pasal aa takde review FALLING SKIES ye tuan2..

Yang nie pulak.. Noor dah dolod dulu tapi aku x sempat angkat daripada dia.. (suka2 je heret nama kau kan? eheheh kau baca kan blog aku nie.?.) By the time aku tulis nie.. ARROW dah masuk minggu kedua dan ketiga agaknya.. dan dah ada org pulun WALKING DEAD season 3 dengan bahagianya.. jugak Kristin Kreuk lak dalam BEAUTY AND THE BEAST baru pulakkk..

Okeh okeh.. makcik watak utama yang terperangkap dalam ambisi- menghabiskan sekolah tinggi dan dunia fashion dalam rahsia nie.. sebab nak cover sewa rumah dan abang dia tengah x ada job aritue. Erica Dasher memang kih yut.. sweet dan menggelabah x hengat.. ehehehe.. putih merah mulus kulit dio.. berkawan dengan mamat punk tapi jemboo laa jugak untuk siaran TV dan playboy jugak.. berkawan jugak dengan minah pembuli a la MEAN GIRLS/ 10 THINGS I HATE ABOUT YOU  punya dunia..   

Factor lain yang besh.. ada Andie McDowell jadik boss dia yang susah ditebak kecenderungan dia.. dah lama x nampak makcik dari dunia 90-an..  minah tue dalam siri nie akan membuat korang pening.. boss Jane nie jahat ke baik?? Minah India tue memang la nampak jahat tapi kadang2 macam baik ... berbunyi macam DEVIL WEARS PRADA + UGLY BETTY kat situ..

No comments: