Saturday, November 17, 2012

BATMAN:Death of the Family Saga- Joker dah macam Evil Ernie.. semua dalam hidup Wayne tak terkecuali!!


 Aku letak preview BATMAN #13 aritue.shared picture dr Comicvine dalam Facebook aku-  yang Joker menyusup, sneaking ke dalam GCPD dengan bergaya a la Ninja.. Ubdertaker, otai yang running komik UMBRA underground dulu cakap.. Capullo punya take memang tak macam Joker.. dengan style Ninja.. masked dah macam kulit orang lain.. dah macam Evil Ernie..  gilakkk... image Joker menghentak kepala seseorang tue rupanya terjawab bila aku merembat fizikal komik no.13 tue.. it was Alfred.. yang bukak pintu rumah- seeing kucing mutated kepala dua.. gilakk.. sekali Joker dah hayun hamerr...


Sebaik bertemu Quinn di tempat Joker, Harley mendedahkan.. yang "Joker tidak lagi seperti yang korang kenal.." wahhh...










Dalam komik sokongan, cerita kedua- Joker approached Harley Quinn supaya pakai kostume semacam dia bagi mengelirukan Batman.. 

Comicvine dedahkan sekali- yang Gordon pulak kena tibai dengan Joker untuk #14... wahhhh

Untuk crossover dalam komik  adik beradik Bekmen yang lain... nampaknya Batgirl pun kena tibai dengan Joker.. on the cover.. cisssss..

  

Dengan tajuk DEATH OF THE FAMILY... nampak macam event ganas nie lagi evil.. lebih berdarah.. lebih menyedihkan.. lebih drama... daripada DEATH IN THE FAMILY dulu.. (Robin..) - dari 1980-an.. adakah ini bermakna the whole family akan diattack??

Hanya Snyder boleh menjawabnya.. dan dia sungguh kejam... sebab menyekso jiwo pembaca..arrhhhhhhhhhh

No comments: