Friday, April 26, 2013

IRON MAN: RISE OF THE TECHNOVORE (Marvel Studios, Madhouse, Sony Japan 2013

Hohohoho animasi nie memang besh nak mamposss.. walaupun ada ketypicalan yang biasa korang jumpa dalam anime- iaitu eg. mamat suara gay, lembik jadi villain yang super kejam dan unik- dan beberapa hero Amerika tidak konsisten digambarkan koolnya eg Punisher dalam nie sekejap kool sekejap macam tabesh je lokesan dia.. sebagaimana rungutan rakyat US jugak.. tapi ada part Punisher dia kool gila kau.. wahahaha..

Studio Madhouse adalah studio Anime yang sama pulunkan Marvel ke tangan anime selama nie.. dan muvi nie macam sambung sket je feel semua animasi yang bersiri tue.. tapi orang jahat dia-Eizekel yang biotech campor  humanoid  campor nature tue memang giloo.. menggambarkan ketinggian grafik Japon.. tidak syak lagi ahhh... plus Pepper Pott yang seksiss.. macam Nasha Aziz jer.. (eh apehall??) dan Natasha atau Black Widow pun.. Hawkeye dio pun sekill.. Nick Fury dio pun sekill.. memang besh jer Stark memperbodohkan SHIELD nie wahaha..

Hubungan "gay" (maksud nyer member laki yang mesra laa wahahaha..) Stark dengan Rhodney War Machines pun digambarkan dengan baik sekali.. marbeleesss.. review aku da berbunyi macm Jarjit Upin dan Ipin daaa wahahah..




 

No comments: