Monday, June 30, 2014

SUPERMAN # 31 Doomed.. Infected #4 (DC Comics July 2014)

 

  Superman Doomed saga diteruskan lagi.. dengan aku, aku yang minat Superman nie pun doomed jugak nak kejar dan catch up dengan seksanya.. #31 menyaksikan Luthor, Bekmen, Dr Shay Veritas,
Cyborg



berusaha converse dan mendapatkan apa- apa yang perlu untuk memulihkan Superman yang infected dengan DNA atau darah Doomsday agaknya selepas pertempuran yang lalu di komik mana ntah ehehe.. Shay Veritas dah gelap sangat dah rupanya. mungkin dia nie dicadangkan sebagai awek Latin agaknya eehehe.. Lois merapati Superman yang sedang dalam rawatan dan kuarantin tapi tiba- tiba bila kontek dengan Superman dengan kuasa psikik dia berubah jadi Brainiac pulakk..

Lokesan Ed Benes dan dua tiga nama lagi - Jack Herbert membantu, Mendoza dan Cifuentes yang mengaler bertungkus lumus mengejar JUSTICE LEAGUE nyer par yang ditinggalkan Jim Lee berdua Scott Williams aritue.. memang terserlah besh dan mood.. sama macam mood Tony S Daniel gak kadang2.. baru aa terasa kesinambungan dalam semua title.. Sopomen..

Apa yang lawaknya.. dalam satu dua panel.. ada Superman dengan muka yang licik jahat selepas menerima pengaruh Doomsday.. di lain panel.. shot jauh muka dia dah macam mamat grunge tabligh pulak wahahaha.. part Raven dan Wonder Girl terpaku tengok beliau tu..



  

No comments: