Saturday, August 16, 2014

ASSAULT ON ARKHAM (DC Entertainment, Warner Bros. 2014)

Punyala high anticipated dan harapan menggunung terhadap animasi nie alih- alih keluar boleh laa.. dengan kadar ganas dan seksi dia.. wheww.. tapi karakater yang ada kat sini sebagai Suicide Squad adalah Deadshot, Harley Quinn, King Shark, Captain Boomerang, Black Spider, Killer Frost, and KGBeast sket punya ganas dan menarik appearance alih- alih Joker dan Riddler gak yang tera di hujung cerita.. boorrringgg... sket kat situ. Ibarat komik PEDANG SETIAWAN dengan himpunan villain baru yang promising alih2 Awan- Badai.. Tanpa Nama dan Tenno Japon gak yang diangkat di mana mana episode dan musim..

Memang aa Arkham dah tentu Joker menghuni kat situ tapi sekurang- kurang bagi laa peluang depa yang selalu terabai nie perhatian lebih lagi.. 

Voice actor suara Batman pun tak sedap. walaupun suara dia diguna untuk game Batman: Arkham.. yang menonjol jahatnya dalam nie siapa lagi kalau bukan Amanda Waller sendiri.. kemudian Riddler, Joker pastu baru laa Killer Frost dan Quinn.. walaupun Deadshot tue agak ketara dan obvoius sebagai main.. tapi macam lagi menarik Captain Boomerang dengan English accent dia..

No comments: