Wednesday, June 17, 2015

iZombie (CW, Vertigo, Warner Bros 2015)

Memang kool dan lawak show nie.. berdasarkan komik dari Vertigo dengan tema yang sama.. minah zombi lawak punk nie berattitude punk dengan lagu opening pun dah punk..Mike Allred yg pulun Silver Surfer sekarang yang mengilhamkan komik nie di visual asalnya..

mengisahkan petugas di Hospital Seattle.. tue pasal punk kot ahaha.. Olivia tiba2 mati lepas mengikuti satu program satu parti pelik berkostum dan tema zombie. semua orang matik kecoli dia dalam party tue dan bangun menjadi zombie (dalam series nie zombie berjalan dengan manusia.. hidup dengan manusia macam vampire..)- makan otak2 pesakit dan membantu seorang detektif menjalankan tugasnya dalam membongkar kes- kes jenayah.. kan lawak tue..

Olivia jugak berjiwang dengan mamat Arthur dari siri MERLIN... dan ada satu villain.. yg korang mungkin tak minat tapi boleh tahan viciousnya..

Perawakan Olivia dan tampak dia memang sangat berbeda,,. masa jadi doktor tue ngan rambut itam.. tabesh.. tapi bila dikenakan rambut putih.. muka berbedak tue wahaha cun pulak..

No comments: