Friday, January 20, 2017

COREPEPS #8 (COREPEPS + SUPERFRIENDS) (Arul Corepeps Dec 2016)

If it wasn't for Napie upload status Arul Buckshot "member lama" dari Pergh forum.. Facebook dia kat Facebook Napie- aku pun tak tau progress baru mamat ni.. memang aku berbetulan windu dengan air tangan dan curahan idea marvellous mamat archie- arty ni dan zine Corepeps dia.. yg last 2008 aritu cover Jambang yg cun doodling.. maka pada minggu kedua Jan 2017 aku pun terimalaaa parcel aku daripada Arul.. walaupun aku masih terhutang 5.00 ongkos pos sebab aku terbank in doit buku jer.. terlupa duhhhh.. wahhh memang terubat rindu aku. As usual artikel- artikel ..ramblings masa lalu- contri daripada regular dan new one ada sini.. subversif pun ada sikit.. mood rakyat katanya.. 

Ramblings pasal archi.. punk zaman lalu...penyumbang2 atau superfwens antara lain adalah
superstar dan indie darlings- Aku Napie.. Oren pun ado menyumbang poster.. Jambang Apo?. Dirty Donuts.. White ex- URBAN COMICS.. Dwen... Takara..Eg 39.. Pejal Krauser.. sajak2 dan ramai lagi.. korang klik ajer pautan link dan order terus dari the main man     awwriittteee..


Ar Ramosque Fesbuk

4 comments:

Rafi said...

Urban comics ni bkn bdk2 majalah gempak jugak ke?

myownmind said...

Nope UC tue geng2 "Melayu" dengan kesedaran lukisan gaya US.. more like ancaman kepada Gempak gak dulu.. diorang rajin aa jugak buat event kat Sg Wang dulu.. ramai daripada dioragn nie buat nama di US lepas tue..Milx.. Adijin.. sekadar menyebut beberapa nama..

http://urbancomics.blogspot.my/

metal brain asylum said...

Urban Comics rules. dah stop production kn?

myownmind said...

Yup..tp diorg dah ramai jd superstar di luar dan dlm Malaysia.. ada yg da otai animasi..