Saturday, October 13, 2018

TITANS Epi 01 (DC comics, Berlanti 2018)

Wahhh harini org ramai kat Internet layan streaming Season 1 TITANS.. semood dengan Marvel's RUNAWAY pada selera dan mood.. Only TITANS lebih darker sbb Robin garang gilo..   Mungkin depa learned something dr fanmade movie on Nightwing aritu.   Kisah berlangsung di Detroit. Dick Grayson adalah pegawai penyiasat beremo selalu dalam show ni.               


 Raven cumil.. Starfire just hot.. Aku ok.. Beast pun smart CG transformasi dia tu.. Skrg aku stress cari lagu apa depa guna masa Robin bersihkan baju dia lj
epas bergaduh tadi.. Jenuhla aku google lyrics salu dapat dah..                     Tapi lepas jumpa geng lama aku baru ni dia komplen Starfire muka macam Oprah (!).. pulak dah haaha manakala fanboy US tgh mengamuk sbb Starfire pakai macam hooker padahal sah2 dia bangun tu dekat dalam kereta orang jahat..  Robin dengan kegarangan dia tu aku rasa sesuai utk drama Tv stuff nye build up.. Kalau nak compare dengan Snyder nyer Superman yg emo ..untuk hiburan one shot 2 jam movie..  Mmgla tak sesuai analogi tu..  yg kita dah terbiasa Superman mesti campy.. Sedikit lurus.  Bagi aku direction cerita gini masih bagus untuk TV..

No comments: