Monday, January 10, 2022

AKU KAU & CINTA ISTIMEWA OKU (Artis komik M PTS 2021)
























Baru aje berapa bulan lepas layan anime pasal percintaan dengan OKU seperti post terdahulu dalam blog aku..keluar pulak kompilasi or antologi komik baru Komik M dari PTS.. antara yg tercargas tackling peminat komik baru sekarang, xlagi berpusat kepada kanak kanak..ada banyak komik jugak aku sambar tapi nama nk memblog tu entah bila weii.. nak unboxing video YT kunun dengan satu kawan tapi xreti editing . welll..ada couple spouses leh berjaya bt duit video masakan takde editing mana.. well aku tau, tapi ahhh masa guyss..masaaa... excuses jelah kennnn... well kompilasi ni yang betul² mengetengahkan cinta boleh jadi komik pertama aje oleh Ben Wong   sebab ada couple.. yang lain tah mana cintanya hahaha.. ada la cinta dengan ibu bapa..kawan..adik...komik kedua KOSONG oleh Kimi yang penuh kesedaran sbb orang normal amik parking tu mmg ramai beri emosi marah dengan watak orang selfish tu tapi tang mana jiwangnya hehhehehe tapi lukisan Kimi tue mmg cunlaa..                           .                          Opening komik Retak oleh Ben tu pasal awek atlet lumba lari eksiden tu mengingatkan aku kepada anime series RIDERBACK entah mngapa.. moment dan feel tu sama kot    selebihnya mmg drama yg best. Cameo SPENDER BOY pun surprising jugak .mmg unik as usual.  Tapi closing GAJAH PALING BERGAYA oleh Froggypapa memang menyentuh hati. Memang best closing dengan drama mengesankan begitu. Komik daripada Huzza dan Raion mmg cun dan sampai mesejnya. Daniel Haiqal pun chill2 je ceritanya.


No comments: