Sunday, July 04, 2004

Is July promising something?

KOMIK BARU
tadi pagi budak2 layan FUTSAL anjuran budak2 Ganu... sbg Urusetia pertandingan.. datang dah Stingray_flyz nyer kiriman barang.. aishhkkk pos Laju tue banyak le ongkosnya.. might be mcm dia kata- dia respect aku nyer followed perkembangan komik2 lama Malaysia.. so dia hadiahkan aku GEMPAK 111 dan STARZ issue 2 tue... thanks.. dia skang nie tenaga pengajar di Sek Men Chendering Terengganu..

tak byk yg kool dlm GEMPAK dan STARZ sebulan yg lalu nie... apart anime2 yg kalau ko power internet lebih tau drpd apa yg Art Square nyer budak2 komik ni paparkan... heh? Spidey? tah cemana laaa Mesir leh tak amik cepat .. beratur lak filem arab dengan Ruby ruled... Mona Zaki.. haritue kan main fresh laju lagi amik TROY... DAY AFTER TOMORROW dengan HARRY POTTER 3... geram betul tang spidey lambat lak.. SHREK 2 pun belom masok...

KERJA
menggelabah betul khalid nie.. bayar cincai.. aku pun keje cincai laa..

draft artikel tuk majalah komik madstone pun tak buat2 lagi.. cuma tajuk2 nyer aje aku da rangkakan dengan isi2 dan cth2 work org..tiba2 Uyun pulak mo aku carikan senarai businessman Mesir tuk org UM yg dtg buat studi psl Mesir nie nak cari link business.. semangat betul budak Uyun nie sama Wah sejak follow course kat Universiti Kaherah nun..dah usha tadi guna yahoo search engine.. SUCCESSFUL BUSINESSMAN IN EGYPT.. tapi window aku cam cilake.. Uyun kena ikut aku sekali nie,. senang,, terus print..

IMA, MOM AND FAMILY
adik aku mailed lak... adessss nie yg aku tersayat nie.. antara harapan Mom dan kerja buat aku yang tak tersettle di sini... mmg nak balik Ima wesss tapi aku nyer studi tak naik pun tahun akhir lagi nie.. stranded manjang...

AG betul2 kecewakan aku.. cemana kau leh tak pleasedkan adik2.. Mom... cemana aku nak focused kalau beban memikir nie da ruled diri aku?

escapism aku lak.. melampau2.. cuma akhir2 nie.. (menjelang April tue..) aku da byk readykan dengan buku2 baru.. input..

tgk aa cemana.. nak balik Malaysia ke idak... tunggu duit masyukk...

WAH
Najwah balik malaysia. sambung studi kat UUM .. cemana dia buat/ mohon aku pun tatau.. dan tunang dia pun sudah tak sabor nak mengenjut ekekkke jahat aku.. sowee tak tgk wah kat airport sbb org sibuk keje kantin dan malas nak tgk hero2 poyo have time dengan Wah.. playing macho lak masa aku giler2 buat keje angkat barang.. cilake betul..ada je watak menyelit..

KELAKAR OF THE YEAR
budak2 jumud yg memasang angan nak jd JKT/ exco selangor yg baru da mati angan2 bila che latip pegawai PZS di sini the conquerer gesa depa batalkan keje2 pilhanraya kalau tak mau kedutaan malaysia dan jabatan penuntut buat tindakan.. gile punya ugutan.. tapi bagos jugak.. takde aa set2 jumud nie memoyokkan diri depa mcm dulu.. ahahaha elok la belajar jer.. plain stupid.. nie nak poyo2 bekerja itu hini.. berpersatuan... gaya jer macho hohoho... da la jumud semuanya layan nasyid in team tak abis2.. kat asrama nie.. pening kepala aku..

well che latip mungkin ada kurengnya,.. tapi cara nak sound tue biar la elok2... nie mcm samseng... apa da korang..








2 comments:

Nadia Dzai said...

pakcik.. july sumtimes just promised.. but u'll we berusehe for it.. :) smile dudE!

myownmind said...

eh ada adik bushuk aku sorang nie.. rajin tgk2kan blog aku skang? mewindu ke? ehehehe anyway thanks nadine for the thoughts..