Saturday, July 10, 2004

Penat tak psl...

masuk kerja... selepas 4 hari take a break... 4 hari tue pulak layan tidur sevil2 nyer.. pelik... panas nak mampus... sakit2 lenguh2 kaki dan badan aku.. rasa2 da cukup tidur dah.. hontahhh angin ke apa aku pun tatau..

mulut celupar khalid kata aku dah mati.. aku takde sgt2 .. menghilang betul2 kang tanya2 bila nak masuk balik.. leceh betul...

da berpindah ke asrama.. mmg terseksa rasanya.. panas membahang.. umah kat gamie haritue sejuk.. sbb lantai dia... marmar dia superb.. nasib baik kipas banyak.. ke kipas yg buat aku lemah2 nie... takde pulak aku melancap banyak sgt nowadays ekekeke... P melancap membahayakan kesihatan tau :)

tahniah kepada berahim.. kenduri kau nyerlauk mmg besh.. even takde band.. takde music mcm malaysia.. ada silat jd la :) yg penting mengenjootttt dpt pahala tue..asal bersentuh kulit je mauuuu hohoho..

hari khamis tue gie usha result aku.. cemana tah bleh satu dewan tue tak lulus.. sama2 aku.. budak indon yg meniru dengan budak indon yg beriya nak keluar cepat sbl menjawab (sbb tak hafal sket habuk la tue) la nie yg bwk suwey... mmg aku menyalahkan orang lain.. sbb bukanm aku jer.. aku da kekang nafsu.. kurung diri kat rumah da tuk paper Quran nie... alih2 tak lulus jugak.. penat lee.. even tak masuk lagi juzuk 6.. tapi aku da tried hard... better dr tahun lps.. masalahnya budak yg hafal perfect sedewan aku pun tak passed.. pelik..

bersama- sama aku gie usha- si sallam.. dia nie tak leh aa kau nak tiru kepala hotak dia.. pervert tapi bab studi leh melekat cepat (sbb kepala free dr masalah dan mmg jenis baca malas tp sekali baca terus lekat).. da la layan perut awek jepun je keje.. (clip jepon skang pervert2..da tak kawai dah...)- teroosss mamat tue nazar berposa.. posa tapi tgk clip jugak ehehhe mengumpat dia dlm blog aku...tapi sallam nie suka mengeluh bab percintaan... dan perhatian ekekeke...

bersama harapan dan kecuaian aku.. adik aku kat rumah da menyeru aku balik ke malaysia... sedangkan mission aku still tak accomplished.. cemana la nak menjelaskan kat adik aku.. sodehhh..

spidey 2 lom masuk mesir.. gerammm... malaysia siap dpt radio spidey lagi makan KFC...

lagu aku layan dua tiga harinie:
1. SENDIRI- tere (thanks to nadine bushuk)
2. MY IMMORTAL- evanescence
3. MY HAPPY ENDING- avril lavigne

BENDE MCM NAK BUAT:
1. keje sampai 15 atau 20.. julai nie.. then ready tuk repair paper august (quran).. kalau sebulan april aku leh kejar... incha allah..

2. nak balik malaysia.. nak jumpa mom.. nak jumpa skandal2.. nak tgk adik2 aku... nak ziarah pusara ayahanda... duit lom ada dlm tangan..

event yg aku tak pedulikan sebulan lalu: euro 2004.. underdog je yg naik.. ahahahaa tak besh langsung..

bende tak paham dlm diri:
1. sekejap2 berangin kat kaki.. sekejap2 berangin kat perot... da lama tak muntah...

2. terlalu confident tapi plan tak smart.. tah aa aku rasa org yg janjikan aku space tahun 2002 tue mcm menipu aku.. org yg offer nak bantu pun mcm tak bersungguh sbb tak yakin tgk aku... nak buat cemana? perlu ke aku jugak yg dipersalahkan atau aku harus bersabar dan mencuba lagi?




No comments: