Saturday, July 24, 2004

Nak botak ke tanak?

Sallam follow citer percintaan di dlm Hotel drama Korea giler2 baru nie.. wish that boss Pengurus Hotel tue yg deserved, winning awek pengurusan hotel tue jugak.. lakonan Song Yun Ah (wisey tueeee.. kat luar...), tp far more weak... bila end up kena ayat dengan Mamat Winter Sonata yg bese kool.. tapi kelihatan desperate, making scene dan mengggelabah pulak dlm citer hotel nie.. last2 hero satu lagi tue... tak dpt pun Song YuN.. tapi bagi jalan ulak kat mamat Winter Sonata nie.. adesssss sakit hati je tgk.. ekekeke... so mula la tue.. dok strat puja SOng Yun ah pulak.. haritue puja awek Autumn In My Heart.. yg jugak berlakon citer Hotel nie..

Peksa... da kuar result plak.. Abbas tgkkan kata aku nyer Tarikh Tasyrie- dok bwk sejak year One .. since 1996.. letih dah lulus dah.. tinggal tiga tuk ditentukan oleh aku dengan betulkan paper Quraan aku august nie.. Zerul, Abbas da melangkah bergaya ke tahun 4... bernafas lega... Saiful da risau2.. tadi aku pergi checked.. cuti.. sume pengajian tutup... adesss... ganti semalam event apa tah di Mesir.. pdn la mcm ada someting jer atas kepala diary aku last nite... aku da start nak botakkan kepala.. kalau betul aaa aku nyer Tarikh Tasyrie' nie  da lulus.. then fokus tuk August...

Budak2 da giler2 Bazaar.. Trip.. mcm2 lagi aa bg yg berduit tue.. have their time.. yg xder duit tue.. belek mags dan stok komik yg ada lee je nie haaaa..

saja nak letak line2 lagu, ambience part penting kat bwh nie...

..I never thought that in order to live..I have to bear so much pain...
 
.. You bringing on the heartbreak.. taking the best of me..
 
.. All these times we were pretending.. so much for my happy ending...
 
... All of the moments that already passed.. we trying ta'go back and make em all last.. all of the things we want each other to be.. we will never ber.. that is wonderful.. that is.. life...that is me baby... thats you.. we are.. we are.. free in love...  
 

Hmmm hambar betul blog aku nie tanpa image... nanti2 aa dah tera kang.. tak Nadine ajarkan.. aku leh tera sendiri.. sooner or later..  

    

 

 

     

2 comments:

Nadia Dzai said...

aku x larat denga org ckp ko cam grimlin.. ahaha.. baik ko jgn minum air.. kang beranak.. ahahaha.. alien yg klaka

myownmind said...

cehh nadine... busuk.. P thanks for visiting.. yummiee!!