Friday, July 16, 2004

Ordinary

Besh betul budak2 gamie yg ku sangka jumud leh menyimpan Spidey 2 dlm hard disk depa.. itulaahhh jangan disangka sume org jumud.. pc umah depa laaa yg paling padat clip arab Elisa dan Nancy Agram haritue.. nak balas depa isikan file Shrek 2 ke... Chronicles of Riddick ke.. tapi psl hard disk depa kocik.. kesiannnn....
 
Besh betul Spidey nie... act of heroism dia kat scene gaduh ngan Doc Oc kat LRT tue mmg power bahhh... tak sentuh lagi quotes dia borak2 sama Oc ngan Rosie bini Doc Oc ngan conversations Peter sama Aunt May... jugak conversations dia dengan Mary Jane... (perempuan.... mudah sgt berubah hati... begitulaaahhh..)
 
tapi soundtrack/ clip utama dia punya la menggelabah.. "Vindicated" dr Dashboard Confessional tue... tak besh ... nak compared to "Hero" by Nickelback sama mamat Saliva tue... nasib baik lagu band Train dan clip dia- "Ordinary" besh sket... tang piano dia.. superb... besh lagi lagu happy Shrek 2 by Counting Crows..."Accidentally In Love.." tak pun lagu Punisher makcik Amy Lee (of Evanescence) menyanyi bersama Seether (muka sodeh2... mcm kartunis Pandan)
"Broken" tue.. sodap jugak..
 
duit da menyusut nie.. saiful da sibuk2 sindir aku.. ahh mampus la kau... dlm singkek2 dpt gak rembat komik FATAYAT#15 (W.I.T.C.H edisi emirate), JALEELAH# 2, (hero mesir yg seksi) dan Mickey edisi NahdetMisr... en Latip bila laaaa nak bayar sebahagian drd zakat nie...
 
*******  
Mom.... Erine.. Baieda.. Etty..Nadine.. adalah wanita2 atau insan2 yg keep coming and haunting my dreams dan menungan aku lately... 
 
Mom.. sbb aku tak mampu  nak buat sesuatu nak buil up rumah tue... even aku tau aku selalu leh pleasedkan mak better drpd AG atau sesiapa yg berduit kat Langat tue..
 
Erine... walau kau sakitkan hati aku.. aku tau saat2 tak terjangka kau pasti dtg mencari aku.. biarlah..
 
Baieda? Hmm.. aku terkonang2 dan still terigaukan Baieda ... auwww... pagi semalam aku boleh mimpikan dia... petang nie lak mimpi sama Erine.. haieeee.. cemana budak degil tue leh hadir dlm mimpiku?  
 
tapi aku windukan someone else... Ettyyyy... mana Etty? sibuk banget dia nie... mana laaaa mana laaa..tolonglah dtg..
 
Nadine? sbb dia adik bushuk MMU yg menemani aku skang nie.. shared sonok dan masa fucked-up dia..
 
Ayu? Dayah? tah... malas...Jekael soh try Aam... malas la aku nak pursue dia tue.. "cantik sgt2".. Sallam lak soh try Lizah Misman.. ahahaha lagi lawak..
  
********
 
Doa da makin tak power.. da tired.. mcm Linda masa dia lost.. itulah manusia.. mo bende idaman cepat di tangan... bende2 yg strandedkan doa jarang dichecked...   
Work? what i am workin at? Tunggu Linda dan Jekael nyer link... Madstone ada.. Ubder mungkin ada... hmmm... wishhh..
  

1 comment:

Nadia Dzai said...

tehehe.. weih... magz ko dah sampai dah... :D jarang ko online erk skang shidee