Thursday, August 19, 2004

Those were the days...

saja je letak tajuk tue.. eheheh takde kene mengene pun dengan apa yg aku nak put and jot down bwh nie- pagi nie pukul12 tengahari bwk sampai 12 mlm aku online.. wahh what a record.. ditemani member pergh yg lawak tapi semangat keje- madstone dr tmnet dan icesoul dr mato2.. pergh.com/forum pulak mula2 je leh aku surfed semula.. start semalam.. lps manjang pc padam pasal aku tertekan power.. tak bleh surfed semula hampas betul..

sempat la dpt luahan rasa mad.. tips2 mengenjut bini.. memowerkan apa yg x power... tekel awek.. dan juga tolong icey buat skrip komik dia.. semakin tere la dia mengemaskan lukisan konfiden jer dia isi panel2 bersiri tue... power to the peopleee!!!

thanks aku ucapkan kepada awek2 bushuk yg berikut.. adik bushuk aku the one and only Nadine dr MMU.. budak jawa nakai... yg tersgt la vogue tue... yeah thanks for the wishing dan kad dan kata2 manis kau.. have rest kat kg la kau yer.. so much to share!! thanks Nadine for that thoughts..for being the one wishing me with such a sweet chosen words...

then wuld be for Ila UK JB @overagedsista.. then for tazah... adik2 jugak nie.. tazah Najah@ Tuty dr mansurah.. for wishing me besday in advance... takut x sempat je sumer... nak wished...then to Sammy dr opis dia.. pun mulut manis gak nie.. aww...

semalam mengantor si Acong ke airport... kesian menggelabah berpeluh sbb tiket waiting list.. sekali airport meriah giler dengan mat blek...mek salleh... arab nenen bebesor.. mat korea dan minah2 korea nak gie singapore.. flight SIA SQ dr mesir kol 10. (check in buggage- lapor diri).. besh!!! cuci2 mata.. ustazah jumud2 yg kiut2 pun aku da tak pedulik dah.. padan aa tiket Acong bermasalah waiting listnya..power jugak agen ganu yg uruskan tiket acong nie.. arab leh uruskan kekalutan tiket dia sekelip mata jer. agen melayu lain mesti tak dpt selesaikan kekalutan mcm tue..

sbl semalam.. aku peksa... wahhh letihnya menghafal.. worthed aa menghafal sbb soklan bleh kata helping... tapi aku still lobang sini sana.. kepala tah mana.. ekor tah mana.. haiyaaa...

now that AF kat malaysia pun da over ahahahaa bagus la tue.. ce korang muhasabah balik apa da kita buat masa demam AF tue.. dan RTM skang pun tgh aired Tilawah Quran... .( tadi aku terfollow majilis pembukaan via radio online..). dato Shahidan Kassim rasmikan.. mcm bese PAS akan kata apa guna bagi hadiah kat pembaca2 Quran tapi kondem2 org yg nak melaksanakan tuntutan Quran.. dulu2... dan akan ada pertikaian wakil negeri Kelantan tak bawak qariah pempuan adalah antara yg kuta dengor sok sek dr dulu.. apa pun Tilawah dan Musabaqah bagus tuk create scene keagongan Quran... balik kepada Quran... hafal Quran..moreover laksanakan hukum.. perlembagaan Quran dan akhlak Quran dlm diri.. labuhkan tudung.. jangan showed nenen dan boobs yg cantik tue lagi.. (walaupun kami suka dan selalu failed tersuka tgk.. ohhh)... check sama2 la yerh...

ramadhan pun da dekat..bila la nak berenti tgk breast nie ehehehe? P:) cantik la deii hihih ...slow2 mulakan dengan puasa sunat... nazar ke mcm haritue.. then Rejab dan Syaaban to come..

apa Sallam? ada arab menapak naik kat asrama selangor kena tangkap? tunggu polis mesir datang settle... sekian aku melaporkan dr mesir..





1 comment:

Nadia Dzai said...

HAPPY BESDAY utk SHIDEE :> :> u meant much to me