Wednesday, May 18, 2005

Demotivated all over again

Here we go again... heyy aku da sampai Mesir... dengan duit Mom .. EPF arwah abah dan Mom... malam aku bergerak. departed dr KLIA kol 9.15 malam 15 Mei tu.. Achik Ita beriya bekalkan aku buku dr HM Tuah Iskandar al hajj NAK KE TANAK.. yeah.. mmg aku kind of demotivated pun... aku sendiri tatau cemana nak mulakan semula .. ijraat- ijraat... bende2 remeh tapi penting kat sini yg biasa melemaskan aku... matrik kad...kejap lagi pulak passport dah mati... kena renew lagi.. duit lagi.. serabut.. serabut... studi tak gak mula.. dan bila lak nak abis.. if only aku kuat untuk dua paper.. Usul Fiqh touched tajuk Al Mubayyin dan Mujmal lak.. elok la tue.. Nasakh yang aku suka baca pun x lepas2... adeeiiii... takut betul nak menguciwakan mak... damned Ijoepalat... makan duit abang dia sendiri... abah aku hidup takpenah dia tengok.. jenguk.. bela..abah aku mati laju je dia ngabiskan EPF.. bukan makin gemuk pun aku tengok dia..

Mana pergi cita2 nak jadi penulis... cerpen.. sajak.. and all that shit.. terkubur? Mungkin tidak... HM tuah Iskandar selalu soh being imaginative.. aku mmg imaginative pun.. tapi salah channel.....desire.. belu2... kelocahan .. hohohohohh...

Cemana aa? Ada ke pintu keluar untuk aku yg selalu merasakan diri aku trapped in time.. middle of nowhere nie.. path has chosed.. there is no turning back.. untuk memujuk hati..

Cehh ramai gak kata badan aku dah berisi.. hee... memang pun dah mengangkang kat rumah layan Astro.. makan sorang2.. ahahha...

Cemana nie? Pushed da mmg pushed.. tapi when it comes to apa2 yg merimas dan membencikan aku karang.. apa yg selalu menjadi alasan aku ahahaha...

Kudang nyer kedai pun gloomy tapi dia tabah.. da visit da dia.. Khalid pun aku da jumpa... nanti leh la keje balik.. peningkan kepala aku ahahaha...

where do we go from here? Itu sallam dan saiful dah final year... emmmm... nak kamceng ngan sapa pasnie? Pendi pahang? Hadi? Zerul da final gak...

tengok la cemana aku handle diri aku nie kang.. buat masa nie aku nak tidur dulu... zzzzzzzzz...

No comments: