Friday, May 20, 2005

Tanah tumpah darah dan tanah tumpah air mani (ehehe kejadahnye tajuk)

Busan busan.. nak peksa pulak ke besok... semalam bleh baru nak buat kad matriks.. Ijraat biasa,, kenalaha dalam 25.00 LE untuk kernih/ no giliran peksa, 2.75 untuk yuran tahunan dan 15.00 untuk cocok darah sbb keluar dr malaysia.. siap lah jugak kernih (kad matriks) aku tue.. thanks to Moemen, pegawai arab aku yg kool.. dan sgt concern akan pelajaran aku.. lebih drpd aku dan mana2 pegawai arab lain di Al Azhar nie.. besh.. besh..

Balik dr skool ingat nak la angkat komik2 backing issues kat Attaba, mmg da jumpa pun IRON MAN (asyik title tue je yg mudah nampak skang...) tapi pasal skang nie hampir sume perkhidmatan dan barang makanan.. dah naik 0.25.. sangat la seksanya aku nak deal dptkan komik da lunyai dalam tangan depa yg bodo tapi rakus nak duit tue.. sbb harganya tak pernah tetap atau ditetapkan.. udahla yg ori kena ejas gila babi dia tibai.. malaysia priced komik US tue RM 10.50 atau RM 12.50 tapi mesir henjut sampai LE 22.50 hingga LE 24.50.. dah nak dekat harga TPB tue!!

Bila da banyak harga barang naik.. bende2 favorite aku rasakan mesir je syurga da tentu la naik.. air susu ceklat kotak.. botol.. da terasa sgt dah... baru je aritue menyumpah harga tambang bas Malaysia.. minyak... naik awal mei.. hadoiihh... malaysia... bila naik tak akan turun tue..

Nak call Mom tak dpt2 lagi.. cemana nie.. tiba2 prog pc to Internet EVOIZ (based Spore/ US) tue ada versi advanced lak... pening2.. takut Mom marah pulak karang... ada je mende nak jd point2 nie.. benci dong ahh!! SMS guna handset Anje je la nampaknya...

Jumpa adik busukku.. Aniq dan Edot yg tak habis2 muja kata aku hencem laa.. apa la... tak habis2 pulak menafikan pertunangan depa.. benci betul...

Mesti pulun Usul Fiqh.. sonok dpt syuun mcm Mo'meen.. tak rasa too down.. tapi rasanya tahun lepas dia ada kerek cemaskan aku masa usha result (4 je paper.....end up ulang lagi 3... ) jugak dengan ayat dia.. " engkau rasa, muka kau yg tengah cemas tue.. lulus ke gagal? " Bengang je!! Tapi bersykur sgt lepas Tarikh Tasyrie tue.. haunting dol..

Sallam, Apis macam bese.. download vid feed, DVD baru... macam gile.. aku gak yg kool.. sbb berbangga dengan satu aje DVD yg aku berjaya jumpa dan sedap pulak tue.. (sbb jumpa satu tue je yg murah dl;m lambakan DVD sbelem dipackagekan ke kedai dengan harga RM 19.90, aku dpt RM 7.00, Sallam ada jumpa yg RM 5.00...)- Meet The Fockers yang siul.. ketara pulak Yahudi nye kali nie.. dengan baby kiut menyebut "asss, ... hooooooooooooolllee.. " lawak2.. (dlm sayu sedih tgk baby diasuh Yahudi jd begitu..) dan Sallam tgh layan LOST... dah ke depan tue.. 15 ke 20 nyer episode.. jauh dprd yg aku tgk di Astro ritue.. baru 56 atau 8 episode awal.. (sallam lak missed.. ) eheheh..



Bee and Nadine.. I need u two here.. pls come back in June.. soon.. muaahh...

No comments: