Thursday, May 26, 2005

Fear of Lost

Dah siap urusan.. da pergi peksa.. da dpt call Mom.. Senin tue.. ke Ahad ek? PIzam, Mom dan Ag tgh layan RODA IMPIAN kat Astro Ria..means malaysia tgh maghhrib while aku di Mesir tgh pukul 3.3o ptg... da kerap pulak online lately... tah hapa.. layan kepala.. busan... fwens makin rajin adding aku, cari aku... put aku ke dlm web komuniti fwens yg mcm2.. linking dr yahoo terus dua je yg keep coming ke dlm mail aku.. Hi5 dan Ringo.. semalam jumpa Linda.. tak abih2 dia nyer blur.. gado ngan Baieda katanya. makcik tue kat KL skang nie.. tiba2 add aku at Ringo..kenapa eik?

Call Angah adik Etty.. terblur pula dia.. ehehe...

tadi nie online jumpa Bee.. woww weee memang need her masa nie.. balik dr Westing singgah terus BB, Sg wang online katanya.. 25 nie dia ngadap supplement exam MMU.. kesyiannn... dan berjanji jumpa aku online awal June nie.. tak habis2 ayat manis dia tue huhuhu...

dan nadine akan hadir semula ke MMU jugak June nie.. dua tue je aa harapan aku nak bermanja2 skang nie.. watak lain dah takde dah...

eh ada.. Azilla.. pas UUM tue dpt keje kompoeni apa lupa... dok msg dr Ringo ke Hi5 gitu2... coming back dia nie pun tak terjangka...

Erine tatau apa jd pas datuk dia masuk ICU aritue..

Pasnie nak kena mengadap Usul Fiqh tue betul2... Quran da aa jwb tak besh.. tue pun still layan lagha... layan GEMPAK.. STARZ..komik2 cina dan tempatan stok aku, APis, Sallam dah terkumpul sarat giler dalam bilik.. stok lama pun ada lagitue.. padahal Saiful da clearkan posted kitab aku 31/3 tak sampai2 lagi ke Malaysia.. Saiful tgh giler berangan working out.. nak jd body builder umo dah 26 uhuhuhuh lawaknye... baik masuk The COntender... aku ingat kalau dia layan laa THE CONTENDER tue mesti berangan nak hayun tangan je kat Apis ehehee... buat masa nie dia tgh gila layan LOST.. magnet Kate... yg kunun2 menepati wajah gadis pojaan dia.. aduihh... lawak2..



STAR WARS EPISODE 3.. THE REVENGE OF THE SITH... hasil dloadan cemerlang Apis..wowww... cantik siol walaupun lom dpt DVD... puas hati walaupun legacy dan kisah spoiler citer nie... dah well known lagi di zaman komik mags dan Internet suke cover filem2 sbl ditayangkan... tak affect langsung enjoyment... emosi.. sume... sedih lak tgk Anakin jd Darth Vader... calling out her wife's name... ada unsur2 poercaya kat mimpi dan sense sgt2... macam biasa terujah dengan ayat sekil Yoda le aku... " Sensing the great danger in the future careful u must be.. for the fear of lost is a pathway to the Dark Force..."




Haiya. rendang Mom dah abis.. ganas giler dibelasah Saiful, Sallam dan Apis serta aku sendiri... kicap BILAL aku pun dilanyak oleh Salman.. bengang2.. nak kem rendang MOm kat sapa aa pasnie? Takkan Tiyah... dia nak abis dah.. betul2 power penangan rendang MOm..

Soklan tuk diri sendiri.. bila nak get focused? Hontah... I found myself masuk cc je keje..... makan kat luo,,. beralasankan kesunyian... dalam diri.tah hapa yg aku cari... tak insaf2 ke lagi...

Music rotate played to death recently: Panti Asuhan by Linda AF2, BYOB System of A Down, Elegi Sepi Azharina, Salahkah Aku by The Muffins, Lagu Bintang by The Times

No comments: