Thursday, June 09, 2005

Jaded

Kerek gila jaga Arab baru muda belia bawah tue.. ingat bagos sgt la dia tue... nasib baik org hired je.. sial betol...takde masa aku nak greet ko.. tuihh..

Perdebatan aku dengan set2 mangkok tanak paham kebenaran berterusan lagi di Pergh.com atas issue Edar Jarum dan Kondom percuma untuk Penagih..

Sewa rumah tertunggak beberapa bulan da kuar... tampal kat ruang iklan lobi rumah Selangor.. mana nak korek duit ek... pasnie nak menyewa luar kena bayar.. cari duit lagi... mana nak wat port pun tatau..

Semalam apahal ntah.. letih tak pasal.. kepala pening.. down sungguh rasanya.. mula aa badan aku nie dekat nak peksa nie.. adeehhh..cari yogurt sedap nie..

Kelakar la Salman nie.. aku berapa hari da sound soh check kitab dia nak peksa FIQH PERBANDINGAN MAZHAB check tajuk Hukum Tengok Anak Bulan Ramadhan bleh malam tadi dia baru nak tanya apa maknanya,,, pastue join dia menggoreng nasik... sbl Subuh... woww sedapnya... tampal koyok dan tidur...

Blacklist sorg junior umah sebelah kidnap komik dan mags tak bagitau.. tue kepantangan aku tue.. oo wat tektik tanya makna buku kunun...

Mencuba cinta baru.. masing2 belum pasti..

No comments: