Tuesday, June 14, 2005

Alarming...

i am back... life takde lain.. tido lewat.. layan cat...kitty yg nak kunamedkan apa nanti eik? Bee? Nadine? Julia? hohohho... tak malooo.. Sallam panggil dia Minku... lawak2...

My Midas Touch.. bukan midas Touch sebenonya... tangan pemusnah dan keje reckless aku telah bikin satu lg damaged.. habis rak sayur plastik fridge tue aku pecahkan sbb tarik2 tak lepas.. masa nak amik cili nak mencilikan tom yam ayam aku satu pagi tue.. Saiful pikir aku suka2 tendang.. pastu nak threat rosakkan komik aku koon2 aku tak bertanggung jwb tak ngkau buat salah... ye elee.. siapa aa suka buat salah? aku dah tak sengaja.. org da susah2 masak sedap2 awal pagi tue tanak kira pulak...

Kholid muja2 . kejap soh jaga.. kejap x bg jaga.. percayakan mat blek lagi... da dia tgk aku mmg anti mat blek.. mat blek suka datang cc dia sbb dia.. padahal set2 tue datang selain menjahanamkan cc bukan bg keuntungan pun kat dia..suka ngelat bayor.. kesimpulannya aku tak de keje.. sbb bahgian kantin da ada Pak LOng yg konsisten jaga pagi ke malam... cemana? Duit poket dah alarming.. zakat tah dpt ke idak.. set2 pencacai dah dapat je sume.. ikut saluran depa... siol jer...

No comments: