Friday, June 24, 2005

Time is running out...


Gambo Hiasan: Tamaki Nami- kembar bee JPOP diva dr Japon





Haieee serabut serabut.. mat Deris da mintak bayaran sewa rumah/ asrama plak.. pastue nak kena kuar dr asrama nak kena cari umah sewa lagi.. adessss...En latip okay je.. haiee ada tue mmg la ada duit tapi pasnie nak gie renew passport lagi.. apa kesudahan studi aku kat sini ek? Bak kata Bee aritue... "abang.. what u gonna do about it?" Hontah...

Tadi jumpa Bee online.. sonok dia pulun Internet dr umah.. tak rest2 keje pun hoho.. aku ingat aku sorg je ada kuasa pemusnah barang (aku sbb reckless..)- B kata energy dia empp...borak punya borak dia pun quit sbb letey dan mo layan CHARMED..

Eh eh Ostazah Az, sidekick Nies sidekick kepada Izan sidekick kepada Baieda, senang citer set2 Tazah.. kawan Baieda yg studied kat mesir yang dah tau sgt percintaan aku dengan Baieda few years back dulu tiba2 msg aku... guna mode mobile YM... aku jwb so- so je tadi.. dia menghilang plak.. wondering plak apa bdk Az nie hondak tanya tadi.. apart nak tau aku masih kat Mesir lagi ke?

Tadi dah ada Bekmen Begins.. lembap sgt.. mengantok tunggu dia in his Batsuit.. plot baru nie masyuukkkk jugak tapi psl downloadan Sallam berbahse Peranchis.. sume org suda berkerut kepala tak reti nak follow.. tak dpt subtitle hahaha...

Baju kotor da menimbun kat baldi tue.. aku tak rendam dengan air je ahaha sbb mmg akan lamnbat bertindak.. tau dek Betty sedap dia kaw2 kutuk nanti... tah pas demam 4 hari da sihat pun tak tau nak bertindak cemana.. ahaha malassss....

Kerajaan nak teroskan jugak idea lawak menjahanam edar kondom dan jarum percuma tue.. Azarimy pun da locked thread tue pas start attacking sesama sendiri.. lecehh

Impian membuat Komik Underground sendiri tak habis2.. setiap kali abes peksa akan kedengaran Sallam ckp mcm nie.. "haa shidee jom bikin Komik.. Aurora Borealis...sbb lagu Foo Aurora tue moment aa,,," berapa tahun da plan storyline baiiiikkkk punya LELAKI KOSOVA TERAKHIR aku dengan Apis.. dia tak lokes pun.. Sallam suda serius tapi sketching je aa. nama nak wat betul2.. cetak proper tue takde lagi ahahaha... Saiful mcm biasa... tarrokkk baik punya.. Melayu punya kurang perspektif laaa lokes... plot karut hanyut laa.. mengumin je bagoss.. mentang2 GIANT Shah alam dia punya ahahaha apa sgt la cabaran si Tiyah Anys tue.. aku pun buntu.. nak kuarkan komik lagu mana? nak guna pengalaman kuarkan/ running Buletin ehsan Al Yaoum zaman poyo persatuan dulu2.. (kesian Let..) udah la tercabar dengan Wan Zu(hairi).. yg dok jaja dipanggil Tazah Mesir tuk wat ceramah psl komik kat mesir.. jaja kat budak2 Pergh.com.. cehhhh!! tapi sedar sendiri yg ALWANCOMICS dia pun ada org berminat nak ISBNkan.. sedar la wesss...yg Hairi tue ghajin...tapi poyo dia tue aku tak tahan heh!! Mmg ada gak yg kool selain Hairi pegang ALWAN tue.. mcm si insanfakir.. kartun mesyuarat jin2 dia aku jumpa kat buku bdk2 UKM...kat bilik, simpanan Azmir Maidin...aku nie terus jd pengumin/ pereiew/ pengumpul komik terulung aje laaa... tue tahap duit gantung kat org tue..kalau kaya macam Ubder.. mungkin da tua sket akan kuarkan komik jugak nantik.. tue pun kalau sempat tua dan kaya aa...ahahhaa

Aku nak beli title2 br DC Comics.. dr Omac Projekt tue Infinity Crisis nyer event.. atau LEX MAN OF STEEL lokesan cemerlang Lee Bermejo... mana nak cekau duit iyaakhhh... Green lantern pun ada title baru skang nie.. aiyarkkk... Bekmen selain meraikan Bekmen begins nyer filem. ada adaptation..campo citer2 lain.. pastue ada 12 buku ditangani Tan Eng Huat (Kutu)dan satu tajuk BEKMEN JEKYL AND HYDE.. syndrom yg dibawa oleh TwoFace...dan banyak lagii.. whewww..



No comments: