Wednesday, June 22, 2005

Demam... brrrr.... weak and powerless

Gila... Mesir panas sampai 40 darjah celcius... aku pulak tiba2 terdemam 4 hari... aku udah laa alahan resdong aku.. cam dah haku hagak.. bermula dengan bdn rasa tak besh... tonsil sudah naik.. bila dpt ubat clearkan tonsil.. bdn mula demam2...dapat ubat demam.. tonsil dtg balik... dengan batuk berkahak lak... pastue panas dlm dpt flu dan sneezing ganas lak... gitu lah pusingannya... adesss...

Harinie Sallam ngadu kena jangkitan aku.. aku lak dpt dr Saiful kot masa dia batok2.. ke dpt dr Betty? ahhaa jauhnya..

Dah la demam.. Saiful rajin lak mempestkan diri.. banterasss lipas2 kat dapoq... adessss

Oo Nadia tengah happy jd ustazah poojaan cesss... kasi can laa dia gembira.. kang x gembira kang mengadu sama sapa? Akuuuu jugak...tapi lawak aa kitaorang... sekejap salah gurau.. aku majoks.. sekejap salah gurau.. dia lak majoks..

Perjuangan budak2 selangor untuk mendapatkan hak mereka diteruskan juga... hak la sgt.. tengok2 la jugak siapa yg lebih tua dan berkuasa,,, dpt hak mereka tue sangat laa pi beli handset berkamera yg lebih RM 400... pakai dua bulan leka2 .. da singkek semula... tuihh...

Ni pun tengah meriah ramai budak nak balik Malaysia.. dan ada yg dah rancang trip sekitar Mesit..

Aku? aku pi perabis kat mags.. comics.. tambang balik Malaysia sbb Mom aku panggey aritue... tapi banyak beli kitab2 besar dan aku baca banyak jugak dah...eh bunyi mcm ujub je kat sini... tak kisahlah tue.. nak bg diri sendiri rasa besh je kot..

Itu ari ada pencacai tegoq kat kedai Arab.. ceh nak berbaik- baik dengan aku kunun.. cehh..

2 comments:

areesta said...

amacam demam dah ok ke? patutlah dah berapa hari x jumpa awak..awak x online ye sbb demam..take care

myownmind said...

okay aa sket... org tue bila nak kawin? jangan la duga2 saya lagi... malas nak tunggu... ehehhe awak pun takkan tunggu saya kan?