Monday, August 29, 2005

Sitting inside my head

Shi koi2 shi... life takde lain.. mengeluh sbb serabut perut... tido makan x menentu... tapi aku tak kisah sbb masih mewah.. dibandingkan dengan bawab atau arab... yg far more lagi susah.. tgh ada nie.. nak tolak benda yg kaw2.. tableh le... kaalu tgh mewah.. lagi laa.. x payah cakap..

Bazar dan pertandingan sukan PMHK PMRAM.. sesuatu yg aku jarang amik tau sejak 2002.. (konon da ada Baieda- lgpun zaman aku nak show off dengan nasyid dan pidato da berlalu.. tp x dpt focused pun.. pdhal nie sume kegiatan cuti.. alaa man2 aa kasi aa bdk baru)- apa lagi nak participate... sedang mewarnai kompleks dan dataran.. thanks to duta baru yg baru nak memahami selok belok politikal mahasiswa dan kepoyokan.. sapa yg salah betul.. atau sume sama jer.. self centered.. tak reti cr jalan diplomasi... dalam dok lepak2.. member2 yg dah tau aku nie sekali lagi gagal dlm imtihan dan peksa ritue.. dok pandang tabesh... tatau itu pandangan kasihan ke.. pandangan merendahkan aku ke.. pandangan tak paham kenapa aku mesti failed lagi ke.. lantak lee.. what's wth all those faces..depa tau ke apa yg aku dok pushed.. untuk Subjek yg aku da lulus mcm Adab.. (bkn berbangga.. tapi aku mmg bangga dengan pencapaian lama aku.. walaupun yeah- aku still x larat nak memorise al- Quran dan nak faham selok- belok trick Usul Fiqh yg semakin tricky...), for my BI.. for my Tafsir... ahhh letih da nak pikir,,,

Nama penerima zakat da naik.. aku x de jugak.. takpe.. rilek.. shikoi2 shi.. call Mom- Ima kata- Mom mmg takde duit pun.. yeahh aku tau.. org bekerja kat Malaysia tue sume nak budget tuk diri sendiri.. lagi pulak, nak nak barang keperluan sume naik la nie.. brrr.. tue satu hal.. dengan adik Mom pun da start nak berkira- sbb memenangkan anak depa yg bersalah.. langgar sayur Mom..

Malam tadi- pas mendengar pengaduan Bee yg selalu weak.. lagi ada lawak gampang drpd Jaga Arab yg dihired En Latip.. da la Jaga tue bangang.. tak pernah sekolah punya budak.. budak pulak lagi.. awak standrad bawab jaga pintu berbayar ajer pun.. gaji 250 pound mesir pun nak berlagak.. dah la pakai jeans buruk baggy dia sepenuh masa... orang marah dia sbb dia nyer attitude yg annoying- jauh lebih berkose drpd polis- pastue tau pulak panggil polis2 Asyir nak bekap dia.. semalam boleh dia pergi halang Dato Duta nak naik ke asrama Kompleks selangor.. pastue pergi chased ke atas asrama.. lawak bangang.. pastue termalu sendiri selepas diberitahu oleh Arab yg lebih smart.. keje lama dengan Kedutaan.. baru la tau.. yg awak tue tak penah sekolah.. tak pernah tau apa itu Kedutaan.. apa itu Duta dan apa itu "negara lain".. tau Mesir je Ibu Dunia.. malas .. hari2 mesti nak memburukkan Arab..tapi ok la.. at least Dato Duta tau apa yg budak Selangor dok serabutkan selama nie.. sbb dia pun kena sekali..

No comments: