Friday, November 11, 2005

Anime, Pertengahan Raya, Masalah Rumah + Aku yg Sunyi..

Aku dan Sallam dok umah berasingan.. 7 dan 8 Syawal aritue aku berkesempatan menyemakkan muka di rumah dia.. nama ajer menyewa dan menghuni tapi x dpt tidur dengan proper..kesian...kesempatan tue diluangakan dengan marathon dorama Japon YOU ARE UNDER ARREST...(biasa ajer citernyer...poyo Japon..) tp lawak sbb punya mamat Sallam tue obsessed dengan sorg dr hero(in) sampai leh load sekali clip iklan yang minah tue involved.. dr Shisiedo sampai la ke tea..

Sallam ajor tengok citer anime shounen remaja dramatik dengan kesokanan go- cart... CAPETA... mmg ada byk genre mcm nie.. dan mcm bese.. semangat kental japon sangat2 ditunjukkan dlm mana2 anime depa...

Menitik air mata akoo tgk pengorbanan ayah Capeta menyediakan go- cart.. Capeta, kehilanghan MOm... sangat matang handle hidup dia..



Bee, the only gal yang menemani dan memanjakan.. aku pun manjakan dia sama.. hohoohoho mcm best.. dia nak pergi United State la pulak.. are u sure my Bee?

Bee suggest anime nie.. Studio Gonzo tue.. assasin.. hmmm.. Black Cat- mcm nama awek superheroin Spidey zaman 80an dulus..




Dia cakap my hair da mcm Toliban.. mess giler.. ahahaha kena potong sket nie.. sideburn tue jer haa.. belakang nie biarlah melengkuk.. lawoo..

Mesir da nak pilihan raya.. tiba2 tahun nie Husni memberi ruang kempen yang luas untuk IKHWAN MUSLIMIN.. kenapa eik.. gesaaan US kata Rahim yg macam bagus dan luas pandangan tue..(Berita latest: ada setengah muhafazah/ dareah pihak IM da menang.. tp tiba2 gomen soh piliahn raya semula.. ahahah..)- bijak.. bijak..

Menjejak Aida.. heee... dia tak balik lagi Malaysia.. pelik pulak..

Supposed ikut le Saiful dengan Sallam gie wat treatment akupuntur for free sama budak Medic Indon tue.. seperti yg digesa Saiful dan Rahim macambagus lagi ahahahah.. tapi aku malasss.. sejoookkkk...

Aritue masa tiba2 online pagi jumpa Azilla (a gal that i know before Baieda dan Fadhlun.. adik bushuk dr Penang.. skang da keje.. attached to fiance dia..)- dia soh aku quit download2.. get focused.. dia tatau yg lagi worthed download dr beli kat kedai.. mahai ehehehe.. (melawan.. org bg nasihat..)- aku sure dia check selalu blog aku nie sbb dia tau kegiatan aku lak..

Bersembang jugak dengan Uncle Zulcafly Kalam Timur @ Stingray psl komix2.. jugak mengacau dan meneman Chik Diena dan Rootless kita (dr warga Pergh.com) do their routine kerja... work work work..

Kentut Helmy kata aku kesunyian.. berlagak.. nanti kau..

1 comment:

Ariyatna Adri said...

sy dah link,ada masa singgah boleh sembang pasal dunia penulisan dan komik, boleh sy belajr pasal komik ngan shenufan