Saturday, November 05, 2005

Music, Raya yg hambar + aku yg dumbfounded

Its Eidulfitri everyone... dan aku masih di sini... malam raya bleh tunggu Halim abis chatting.. dan aku tunggu Smallville season 5 aku siap... jugak seleksi Mp3- mostly instrumental dr 12 Grils Band, Richard Clayderman dan Maksim- mcm bodo...

Bising2 raya... ada yg makan member- ngumpat belakang... da mintak maaf ke belom tue? AKu pun tapaham...

Vodafone sux.. (padaha aku yg guna ganash..)- udah Bee sms pun takkan tak replied.. dia pun sibuk sms tanya.. dan sbb aku da tak bleh repy sbb kredit abesh.,, dia anggap aku buhsan dengan dia.. (tak penah nak busan ngan Bee.. tapi kredit dah abish la bushukkk...)

Nie pun belom tepon Mom.. dibuatnya Mom bengang ke.. malas bukan apa.. aku takut Mom marah sbb still stranded tak lulus peksa.. again and again.. (aku besarkan sangat rajuk aku kat adik2 yg tak jaga reta benda aku kat Malaysia tue.. dan org2 yg tak menghargai usaha sempoi aku... untuk aku being so down...)

Mengusha dua blog baru drpd dua org rakan sang penulis.. Panaharjuna dan projek Gita Vovin... dua2 berwajah klasikal.. kena la ngan konsep/ idea penulisan depa tue... funny bila Panah tulis dalam blog dia yg tuan Perkasalam itu difikirkannya aku.. hohohohoh...

Tak ketinggalan usha balik blog Pakdi.. yg baru aktif semula..(rasanya) dengan pandangan baru terhadap issue2 semasa..

Sallam, Helmy, Halim da berkira2 nak moved.. ke rumah baru.. tapi nama nak cargas cari rumah tue entah bila2 aku pun tatau.. ahahahah..

Di bawah nie adalah imej muzik2 dan album (pdhal layan satu dua mp3 jer.. ) yg aku dok layan.. dr hujung Ramadhan sampai la nie.. (takde mood nak Raya...)

Starsailor baru.. lebih agreesive..kata depa..


Jem- sebijik mcm Dido.. singing.. tapi muzik band dia lebih variasi dan advanced...



Saja nak try kenapa org suka sangat mamat nie... outspoken MC/ Producer di sebalik nama2 besar seperti Ludacris, Monica, Alicia Keys dan Jay-Z.. sangat terkenal dengan anti- Eminem..



Black Eyed Peas baru nie.. biasa2 ajer.. lagu My Humps too sexy too handle.. keseksian Fergie dipergunakan semahunya,,



Budak2 generasi sekarang dok layan Maroon 5.. Gavin Degraw tak noticed mamat nie dah..



Indie rocking sweet dr Eisley..



Makcik yg semakin tua semakin mantap (singing..) skang aku dok layan lagu Letter to God..



Dah tua da makcik nie.. skang tgh hit dengan Everything to Me...



Metal filler aku skang nie cumalah Statik X..



Recognised band nie masa tgk concert Raya Cina masa balik Malaysia tahun lepas.. reminds me cecilia Cheung buat lawak dalam Little WHite Dragon.. aku nak cari lagu baru depa.. baru jumpa lagu Clock- COldplay depa bawak semula..



Jugak nak diintai: Tracy Chapman baru..

No comments: