Thursday, April 13, 2006

Keganasan, ketenangan.. paradoks..



apa aku nak update eh?

aku tgh pulun Quran nie.. doakan aku sume...

so slow sket aa nak review2 bende lagho nie.. ehehehehe.. even aku kerap gak posting kat Pergh... review bende yg dah tgk berbulan2 lalu.. xde org open topic..

Thanks to Uncle Sting sbb stocked upkan bekalan komik aku.. BLUS 91 dan 95.. then DUKE ETNIk dengan semangat bikers, komik DIY dan bluessss lagi...

Zerul kutuk2 komik nie.. ada ke bandingkan dengan jejak WIra Tony WOng,. mana nak capai kelass.. tp respek the work dan cubaan berani dan rajin..

if only ada org bleh tacapkan coloring dia dengan grafik dan perisian baru..

"Grafik?"

perkataan favorite akhir2 nie antara aku dan Halim sbb keboroian perut kami mencapai tahap merbahaya...

"anggaplah itu semua grafik ahahaha..."

No comments: