Saturday, May 27, 2006

Mengusha OVER THE HEDGE

Hellemekk.. budak2 Pergh.com/forum tgh overjoyed dengan X MEN LAST STAND flick kat cinema Malaysia.. while aku masih terendut2 menahan kepanasan kat Mesir nie..(sekejap2 cirit..) dalam org dok pulun peksa.. aku dok tertido dalam kepanasan.. Apis rilek jer.. tak tunjukkan hype dia.. ye laa dia dah beli PSP sedap aa pulun game dia.. yg aku nie x reti ke nak pulun Usul Fiqh aku tue... hohohoh Quran haritue aku jwb alhamdulillah la 3.5/5.. tapi cuak jugak sbb aku noticed yg handwrting aku semakin bancai.. takut sgt Doc tableh baca tulisan aku.. aku mau tengok X MEN 3 nie.. adeeehh.. hari2 dok dengar iklan dia kat nile.fm sini..

Vovin tgh pulun review X MEN kat sini.. korg baca laa .. MILF Famke aje disebutnya.. apsal x mentioned makcik meliuk lentuk tapi jahat Rebecca Romjin sebagai Mystique tue,, haieee.. geramnyee..

Kata Vovin.. Angel tue x berapa berperananan. intend nak jd mysterious aje di kalangan X men.. haieee da namanya org buat duit.. ada sequel lagi laa tue hohohoh..

tadi pergi kuliah.. pergi amik tasdik.. kena renew Passport la pulak.. aku da 10 tahun bermastautin di sini oooo... bak kata IZan the kerek.. jadi warga negara Mesir terus laa caissss...

Special Mention
Our buddy- Masron Tapah.. budak Jawa Sg Manggis is back.. yahahaha bukan Masron Haji Dasuki @ Roy, watak Hans Isaac dalam BULI tue.. ahahaha ODARNAA.. nama pena jiwang dia yg misteri kat Mesir dan zaman skool dia dulu.. tiba2 "menganggu" hidup aku.. ahaha melawak la dol... mamat tak penah minat dua action hero- namely, Bruce Willis dan Nich Cage tue sbb bermuka sodeh.. terlalu obseskan Zorro, Banderas dan Brad Pitt... sangat hunky dan handsome.. neat...mcm Nassier Wahab hensemnyaa....mcm Clark Kent pun ada.. walaupun banyak kali dipukul gelombang kekecewaan percintaan.. (aku nie dibayar ke untuk bercerita pasal kau nie Masron? ahahaha ketara aku kesunyian..)Betul laa buhsan tgk Zorro 2 tanpa kau... atau berjalan di Genina Mall tanpa mendengar ramblings blues kau... jadi ke nak berlakon dlm VCD drama Melayu?kira ok la kau datang semula untuk bercerita ttg progress kau.. dan dia claimed to read and hit my blogs nie lama dah.. selamat mengenjut berpahala la kau.. Julai nie kawin ek? Doakan aku buddy!!

bersama kegirangan budak2 Pergh.. aku tengok Yahoo Movies tengok apa tgh melanda Cinema US.. aku ingat aku nak tgk OVER THE HEDGE... sbb ada Avril Lavigne jadi possum bersama WIlliam Shatner ahaha mesti lawak.. (mesti ke lawak?) last aku tgk kartun ialah ICE AGE 2.. buleh laa tahan.. walaupun mcm DINASOUR.. hero dia Bruce Willis la Masron.. ko gerenti x suke punye ahahha.. tapi dia jd kartun aa- RJ the Racoon..














No comments: