Monday, September 18, 2006

Ramadhan kareem.. nelly kareem..(cun woo..)

Entri kali nie akan jd follow the flow.. moody insafi diri.. tp sebenarnya tidak..

Selepas singgah blog 4th Hokage di Satu Kalimah td.. aku menginsafi diri yg aku da terlalu banyak memperuntukkan masa untuk lagho- review filim... comics.. aku pk i am good at that.. sebenaranya tidak.. aku bleh jd lebih bagus sebenarnya dlm mengepost apa yg aku studied.. apa yg aku belajar di Bumi Anbiya nie.. tapi entah laaa.. kadang2 aku pikir.. buat je apa yg buat aku happy.. tapi lama mana jer aku happy.. yet aku jd lonely balik.. dan tercari- cari punca...

Mom da spend barang2 makanan.. monay.. aku still tak catch up lagi untuk semester baru nie.. alasan: Kuliah tengah layan budak baru nyer pendaftaran ehehehe...
haritue July idup aku betul2 terumbang- ambing .. seperti kambing di hujung lembing layaknya...

Semua org da jadi terlalu penat... bushuk gue dengan hidup dia sendiri- Bee mengejar rutin.. pity her.. sangat x larat.. aku pun sangat x larat.. windukan sesuatu:moment yg tak pasti lagi akan jumpa Bee bila lagi.. xlarat laa windu2.. (huwaaa...)

Bushuk yg lain- yg kerek sgt tp saja je tue..aku tau- Nadine.. da keje kompeni baru dengan pencapaian baru dia.. even sementara dan praktikal..lagu ko addict tue mmg besh aa.. tp ko belum dpt lagi lagu yg aku addictkan.. caiss.. if only attaching Yahoo mail dr rumah budak2 nie lepas baguss..

Mas.. soweee.. u off sbb u find out jugak akhirnya.. ikhhh..


Saing2 Pergh..
- Icecol da terlalu maju lokesan dia.. pencilling dia.. coloring.. wowww..
- Cikgu Zucafly.. melalui Zuhairi post aku komik KARTINI KEMBALi.. thank you.. its still Tembakau nyer best story.. even kurang kick.. dan kurang Kartini...



- Lain2 semua dengan projek..
- Madstone lama x nampak.. x dpt tracked..
- jekael mcm biasa.. kritis.. ada je bende dia concerned.. kdg2 lawak gak. dia bersemangat dengn topic2.. aku pi belasah distration dengan aweks2.. hiburan..

Sallam dan Sepul denghan rutin bekerja di Malaysia.. apa da kauu.. tak jumpa sgt ke kaset band KOTAK tue.. kotak kasut.. kotak kaset kan banyak? ahahaha

Masron tayang binik dia sekali tu masa berjumpa online.. cuihh kayak model tueee..

Izan- yg paling rapat dengan Baieda contacted me again.. sbg kawan.. apsal lama sgt baru kau nak dtg..? aku sgt lemah dulu... dan aku da tak ingat sangat apa bende jasa aku aku kat kau.. sbb kemarahan aku terhadap kau tue..

x pernah rasa cukup tidor.. selalu rasa letih.. bak kata doctor dalam citer ADIK MANJA... umur lelaki semakin meningkat belom berkahwin mmg suka sakit.. nampak cargas pun sebenarnya looked letih.. mmg... suka pening2.. mungkin gelombang electric PC.. hset..

last sekali... Lubnan da jadi apa aku tatau.. tengok kesan2 penderitaan dr bedilan demi bedilan ritue kat PC Bad..mg sgt menginsafkan..

so here we go.. Narhab bi ramadhan.. ramdhan Karemm.. its all about fanus.. dan panggilan bangun sahur.. tamar dengan seribu kekuatan dan misteri yg x dpt difahami.. sangat suci.. aku harap aku dpt jaga ramadhan aku lebih baik drpd tahun2 lalu.. dan mengextrakan ibadah aku di malam2 tak kira malam itu special atau tidak.. bukanla point nyer.. the point is.. mencari keredhaan dan keampunan- Nya.. hulamakk.. insafnya aku..

No comments: