Thursday, September 07, 2006

Terbakar!!

1.gua reloaded... yahaahahaha thanks to My Mom.. aku da berduit.. tapi have to collect, bayar2 utang... aahh ada pulak hutang yang aku x ingat.. ingat kecik rupanya besar.... aikhhh... biasa aku catit.. how come this one aku x ingat..

bersama duit tue- fewd dan makanan biasa2 jer.. (sbb airlines skang da kerek..timbangan berat bagasi tak bleh lebih 20 kg)..dibawak oleh org kampung aku.. a la Tok Ngulu... (sebenonya aku tatau dia nyer jawatan..) tp dia JKK Kampung aku laa merangkap imam dan bilal hari Jumaat tue.. tapi tak lepas gak.. fortunately... ada plak Tiyah dtg nak amik peksa tasfiyah.. tabahnya kau Tiyah..

Hj Raman tue- JKK kg aku tue.. kecik2 dulu selalu aa aku landing umah dia.. wat selamba.. pegang2 anak dara dia yg tiga org terawal tue... dah besor2 nie.. lagi factor aku tak lulus2 jer belajo.. dua 3 kali balik malaysia lalu depan umah dia jer... kalau bus City Liner tue landing umah dia.. (umah dia ada niaga kedai makan..) aku mula aa menyuruk takut2 anak dia yg aku usha masa kecik tue keluar ahahaha..

Hj raman dan binik dia- geng mak aku tue dtg sbb nak tgk anak bongsu dia.. eheheh Azmir beriya je kau potong rambut.. semata2 cover ayah dia dtg..

rupa2nya makcik tue pun bersaudara plak ngan Wan O.. padanla budakl Wan O mcm familiar jer.. to me..

2. terbakar betul.. aku dok surfing.. follow progress komik Infinite Crisis dan Aftermath.. dan related.. OMAC Project... alih2 Qurtubi dan Solihin membakar aku.. depa have sume tue dr Torrent.. aikhh geramnyeee...

Di bawah nie gambo Superboy Prime belasah Superboy.. wah wah wahh.. lukisan Phil Jimenez..



mmg besh giler event Infinte Crisis nie.. huru hara superhero Dc bila Alex Luthor dan Superboy Prime memecah belahkan universe kepada beberapa Earths..pelokes2 Dc berjemaah dan bergotong royong mengerjakan projek nie..

besh jugak.. mmg besh baca Power Girl...- anak Superman Dunia 2..(hoh? macamana tue?) busty cleavage di tengah2 baju dia ahahahaha... mcm siol... kau kena cr tue Icecol..





Tapi buleh budak2 nie pergi delete ALL STAR SUPERMAN by Frank Quitely dan ALL STAR BATMAN AND ROBIN...by Jim Lee. ALL STAR SUPERMAN ditulis oleh Grant Morrison while BATMAN tulisan Frank Miller... nasib baik aku sempat baca sket....

ALL STAR SUPERMAN mmg sgt kelakor dan lawak.. twist pendekatan baru kemesraan antara Superman dan Lois Lane..Lois sgt busty dan sexy. cara komik nie dilukis dan dikaler mengingatkan aku kepada otai Melayu 80-an yg suke lokes scifi komik nama AL-DIno masa handle projek Novel Grafik Bayan dulu..

Manakala banyak pembaca kritik karekter Batman merekrut Robin dalam ALL STAR BATMAN nie.. Batman mcm harsh sgt trained Robin...



Co- incident jer bila Pakcik Zucafly sms aku dr Malaysia bgtau yg kumik2 sempena SUPERMAN FOReVER edisi S'pore.. priced at RM 7.50 berlambak kat Malaysia..

yang aku lak nak cr komik Zein dan Jalilahbaru..terbitan AKComics.. alih2 yang aku nampak cuma tashkeel Comics yang dpt tender pengedaran DC dan Marvel dlm proper publications.. dalam bahasa Arab.. pun priced antara LE 7.oo jer (compared to yg dr US- Al Ahram mesir yg pegang pengedaran belaasah sampai LE 15.00.. )- antara title yg aku nampak ialah.. Ultimate Spiderman, X-men..HULK.. selain marvel.. Archie pun depa nak angkat jugak dalam B arab.. aihhh.. (di bawah edaran dan terbitan Tashkeel Comics..)

Photobucket - Video and Image Hosting

3. terbakar dua.. beli LEGEND COMICS edisi merdeka.. priced at LE 10.oo.. mahal mcm setan!! Aku beli sbb nak bg uncle Zul jer.. kalau tifdak sowee la nasrullah yg mcm bagus tue.. apa dia Legenda Seni? wah legenda betul dia nie kat mesir.. bubuh sampai 10 genih.. ko bayangkan laa. UJANG dengan GEMPAK Bumper atau BS Bumper pun tak penah sampai 10 hinggit.. siol jer.. mentang2 Ostazah tak kritis dan demand macam aku...


Di bawah nie image untuk "Akira" baru.... Freedom.. relase tahun nie atau tahun depan..

Photobucket - Video and Image Hosting

Dan Apis tengah teruja dengan persembahan anime yg agak sekil- ERGO PROXY.. scifi/ drama futuristik..

Photobucket - Video and Image Hosting

Jugak ONE PIECE movie seven.. tak perlu aa review pjg2 sbb cerita nie mmgh masyukkk..

Photobucket - Video and Image Hosting

.. Selamat jalan Tiyah....

1 comment:

Bebelan sem@t@-m@t@ said...

hey.. pasal pic superboy tu, aku rasa superboy yang belasah superboy prime... tapi kalau aku salah tu soryy la.. ishk.. tak saba aku nak tunggu TP ALLSTAR tu.. huhuh... ahak!!