Saturday, April 21, 2007

Gurlssss Love..









its been.. nearly two weeks selepas hanto Fahmi balik Malaysia ritue.. ke br seminggu je pun aku x pasti wahahaa.. tp yg pastinya masa menghantar dia tue- Kimi beriya cari mags mesir yg sesuai tuk Fahmi- dan yg lebih penting- keluarga dan mak ayah dia.. mags mesir banyak dah yg seseksi.. ehehe.. Teen Stuff dah rebranding.. tak lawo langsung masthead br dia tue..

dan aku spotted banyak gilo novel2 Najib Mahfouz terbitan semula Darusshorouq... murah2.. tapi aku x de duit.. terjual.. yg nipis2.. antyara LE 7.00 ke LE 15.00 waauuu worthed tue sbb setau aku buku2 hagama terbitan Darusshorouq mahai2.. sbb proper dan qualiti penerbitan dan percetakan dia yg amat neat...

td dpt sms drpd tersayang.. dia demam.. berhujan balik keje katanya semalam.. siannn bushjuk aku sorg tue..dua tiga hr sebelum tue aku yg sakit kepala ehehehe..

haritue aku terlayan TV midnite Arab cerita sedap.. Hubbul Banat lakonan Leila Olwi yug sedap sket drpd biasa.. then ada Hanan Turk sebagai pengkid tomboyish.. tapi jiwang bila meet Ahmad Barada.. (dulu kalau x silao mamat nie pemain squash mesir.. athelete aa..)- then ada awek chubby adik ketiga dlm cerita nie..Hana Shiha sebagai Rouka adik Halaa' Shiha.. chubby tp manissss... speaking diction Bi ai dia besh giler... dia berpasangan dengan Khaled Abdul Naga... the boy yg sound semua produksi Tv dan filem Mesir yg mostly diconquer org tua2 dulu.. selamba gilaaaa..!!!

mengisahkan how budak2 pempuan nie..Leila sebagai kakak sulong yg da besar dan loaded.. then Hanan turk the tomboy dan Rouka td deal with their love life.. dan jiran diorang merangkap member baik depa, lakonan Ashraf Abd baki yg besh... yg tolong consult.. beshhhh!!

editing.. smart dialog.. biasa da dengo org Arab ckp laju tp cxerita nie istimewa sket.. sbb agak appeal untuk org luar kalau depa nak tgk sebuah filem arab dengan theme yg agak kool..dengan garapan yg fast... clean..bleh cr VCD dia nieh.. hihiihh..

filem nie two or three years back.. aku br tengok.. sedap rupanya.. caisss!! Masron.. mau kaaa??

HubBul Banat..Starring: Laila Elwi, Ashraf Abd El Baki, Hanan Tork, Khaled Abu El Naga, Ahmed Ez, & Hana Shiha, executive producer Mohsen Alam El Din.
Genre: Social, Romantic.
Script by: Tamer Habib
Directed by: Khaled El Hagar

No comments: