Thursday, November 08, 2007

V.A- KAMI OST Music Inspired by 'Kami' Series


Malaysia dah ada The Killers.. The Coral.. waaaaaaaaa.. this is really a hot soundtrack.. selepas OST GOL DAN GINCU.. Impak Maksima.. wowww... gile ahh..

OST ini seakan menjawab kepada kegilaan music2 Indon dan penyambung kepada aktiviti2 band alternative sebelum dan selepas kurt Cobain era di US yg menjangkit ke dunia sebelah sini..

Okay.. lagu Kamu oleh Nitrus tue.. mmg masuk2 jer dah mcm lagu Run oleh Collective Soul dah.. tapi dia ejas balik di tengah2.. soo chorus line dia da mcm lagu dia sendiri..

Meet Uncle Hussain dengan Lagu Untukmu dan La la La Kerjalaah.. dan Bittersweet – Kucing Hitammmg kelllasss... dengan indie synth..

Add to OAG – Nowhy2 yg mmg all time favorite aku.. lagu nie ok sket drpd berbanyak2 lagu dia yg crap yg konon2 gabungkan "mesej a la2 nasyid dengan punk rock tue.."

Now That I Can See- COUPLE tu boleh tahan laa...

Permysuri (OAG), Shake Yer’ Body Feat. Too Phat + Senyuman Ragamu Feat. Radhi OAG(Gerhana Ska Cinta), dan Statik (The Times, di mana Nazha memberitahu Malaysia yg Akustatik tue dia punya.. bukan Radhi..) adalah "offering klasik 2004 dan 2005.."yg memanjat carta radio dan Tv Malaysia jugak dulu..

plus Estranged – Itu Kamu yg.. wowww besh la punk rock yg pop-pish!!

Love Me Butch – Reconcile portray energetic and the edge on thier music.. as the numetal outfit.. yahhh..

sebuah dokumentasi rock tempatan yg besh.. dan kool.. only offering x berapa nak fresh.. dan sedikit terlambat..semua pun dikesan sebab drama KAMI yg glamer tue aa..thanks to prouction drama tue.. band2 nie pun dikesan dan dihargai dengan semula (untuk kes Meet Uncle Hussein, COUPLE dan Bittersweet.. )

plus dualagu dr PopShuvit..

p/s mana Nice Stupid Playground, Force Vomit, Carburetor Dung ngan Prana eh? dan band yg main untuk opening Kopitiam dulu? cari2 Psycho Sonique punk grrll Spore dulu pun da susah.. aihh.. damn..

No comments: